Någon som bor/känner till Uddevalla

Tora

Trådstartare
I veckan som kommer skall jag på en tvådagars konferens på Bohusgården i Uddevalla. Hittade att det fanns ett 4 km terrängspår som heter Vindsvala (eller liknande). Vad jag inte lyckats få fram är om det terrängspåret ligger nära Bohusgården? Är det någon som vet var spåret ligger?

Har ingen bil där så det får vara promenadavstånd.

Ja, Vindsvalan ligger rätt nära Bohusgården, men det är kanske inte väldigt lätt att hitta. Jag skulle istället rekommendera Strandpromenaden, som ligger alldeles nedanför Bohusgården!

Ja, Vindsvalan ligger rätt nära Bohusgården, men det är kanske inte väldigt lätt att hitta. Jag skulle istället rekommendera Strandpromenaden, som ligger alldeles nedanför Bohusgården!
Vad är rätt nära? Hur lång tid tar det att gå?

Jupp tänkte kolla in strandpromenaden. Verkar trevlig.

Det tar väl kanske tio minuter en kvart eller så, skulle jag kunna tänka mig. Det är verkligen ett rätt terrängigt spår också, kan man säga. Det är lite alplandskap där ute ;) Men bra om man gillar backar!

Japp, bor nära UA och har bott i husen bakom Bohusgården. Men skippa det spåret. Du har mycket finare vägar runt Gustavsberg och strandprommenaden. Går ofta där med hundarna :)
Strandprommenaden och Gustavsbergsområdet ligger rakt nedanför Bohusgården. Så nära man kan komma nästan.

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 431
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 164
Senast: Whoever
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 501
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar