Någon som adopterat?

Sv: Någon som adopterat?

Vi har fortfarande inget hört. Men vi vet att en på vår organisation i detta nu vet någonting. Hon är nämligen nere i Colombia nu och var på barnhemmet i fredags skulle jag tro. De har då pratat om bla vårt ärende och hur det förväntas gå. Vi däremot har fortfarande inget fått veta och jag kollar mailen hur många gånger som helst per dag och hoppas att hon ska ha skrivit.
Nu har det gått över tre månader sen vi fick de dåliga nyheterna och det borde ju egentligen betyda positiva saker för oss att vi inget hört. Men nu när det faktiskt närmar sig att vi kan få veta så är jag livrädd för att det inte ska gå som vi önskar! Jag hatar den här väntan och tanken på att mista henne gör mig galen! :(

Jag hoppas snart kunna uppdatera er med bra besked.

Åh, jag hoppas att ni får positiva besked snart, jag förstår att det måste vara fruktansvärt med denna väntan.

Vilken fruktansvärt jobbig sorts "graviditet" du genomgår! Jag hoppas verkligen, verkligen att ni snart har den lilla hos er!

Tack båda. Jag hoppas innerligt att vi får någon typ av besked snart så det inte dröjer tills hon är åter från sin resa. Det känns som en halv evighet tills hon ska vara tillbaka.

Åh nej vad tråkigt att ni fortfarande inget vet. Varje gång jag ser att tråden uppdaterats så blir jag nervös och hoppas så när jag trycker på knappen att läsa här inne. Kan förstå hur nervös du då blir över att hela tiden öppna mailen och hoppas och önska så att där ska finnas något besked, kramar!

Har läst hela tråden nu, och håller tummar och tår och allt möjligt för att ni snart får ett positivt besked! :bump:

Jag har följt er tråd från början och trots att jag inte känner er, lider jag med er och jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå er väg och att ni snart ska få hålla ert egna barn i era famnar.

Håller tummarna stenhårt för er! Varje gång jag ser den här tråden går jag in och läser och hoppas att ni ska ha kommit vidare. Som ni har väntat!

Vi fick väldigt positiva besked igår, även om det inte var några definitiva sådana. Dock närmar det här sig sitt slut vilket jag hoppas bara är början på allt för vår del! Vi kan nu verkligen börja hoppas på slutgiltiga besked (oavsett hur det går) i april-maj.

Vill inte gå in på mer i nuläget, men att det var väldigt positivt gjorde oss gott. Vi behövde verkligen det. Vi har ju inte fått några nyheter sen november gällande henne så det var verkligen helt fantastiskt att få höra lite!

Väntan fortsätter, men lite lättare i sinnet och än mer hoppfullt.

:)

Jag håller stenhårt tummarna här!!

*trycker på gillaknappen* så,kul,att höra att ni fått positiva vibbar, jag håller alla tummarna för er!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 958
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 541
Senast: orkide
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
27
· Visningar
2 535
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka