Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har fortfarande inget hört. Men vi vet att en på vår organisation i detta nu vet någonting. Hon är nämligen nere i Colombia nu och var på barnhemmet i fredags skulle jag tro. De har då pratat om bla vårt ärende och hur det förväntas gå. Vi däremot har fortfarande inget fått veta och jag kollar mailen hur många gånger som helst per dag och hoppas att hon ska ha skrivit.
Nu har det gått över tre månader sen vi fick de dåliga nyheterna och det borde ju egentligen betyda positiva saker för oss att vi inget hört. Men nu när det faktiskt närmar sig att vi kan få veta så är jag livrädd för att det inte ska gå som vi önskar! Jag hatar den här väntan och tanken på att mista henne gör mig galen!
Jag hoppas snart kunna uppdatera er med bra besked.
Tack båda. Jag hoppas innerligt att vi får någon typ av besked snart så det inte dröjer tills hon är åter från sin resa. Det känns som en halv evighet tills hon ska vara tillbaka.
Åh nej vad tråkigt att ni fortfarande inget vet. Varje gång jag ser att tråden uppdaterats så blir jag nervös och hoppas så när jag trycker på knappen att läsa här inne. Kan förstå hur nervös du då blir över att hela tiden öppna mailen och hoppas och önska så att där ska finnas något besked, kramar!
Jag har följt er tråd från början och trots att jag inte känner er, lider jag med er och jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå er väg och att ni snart ska få hålla ert egna barn i era famnar.
Vi fick väldigt positiva besked igår, även om det inte var några definitiva sådana. Dock närmar det här sig sitt slut vilket jag hoppas bara är början på allt för vår del! Vi kan nu verkligen börja hoppas på slutgiltiga besked (oavsett hur det går) i april-maj.
Vill inte gå in på mer i nuläget, men att det var väldigt positivt gjorde oss gott. Vi behövde verkligen det. Vi har ju inte fått några nyheter sen november gällande henne så det var verkligen helt fantastiskt att få höra lite!
Väntan fortsätter, men lite lättare i sinnet och än mer hoppfullt.
Skola & Jobb
Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.