Någon mer som går på övertid just nu??

J

Jenny_K

Jag är i v 40+4 och funderar på om någon mer här inne går på övertid nu?

Hade inte haft något emot att gå över bara det inte hade gjort så ont!! Den senaste veckan har inte varit så kul med mycket smärta och lite sömn... Men det är ju övergående som tur är :)

Så finns det någon mer därute som går igenom väntan??

Sv: Någon mer som går på övertid just nu??

Å, jag vet hur det är! Jag var beräknad till den 12 jan enligt sista mens och till den 19 jan enligt UL, men lillan behagade inte titta ut förän den 27/1 =) Håll ut, bebisen kommer snart!!

Peppdans :bump::banana::bump::banana:

Jag peppar lite jag med. Vet inte hur det känns att gå över tiden, så mycket eftersom Tom var BF 19 december och kom den 21 December och Jim var BF 2 December och kom den 4 December, så den här gången har jag hopp. Har BF den 9 februari. Men känner ingenting ännu, mer än att magen är stor.

tack!! :)

Jag hoppas ju att det ska sätta igång nu för vi har haft lite gissning med alla runt omkring och då är min gissning den 3/2....

Har haft lite hoppträning på kvällen och sedan suttit och tittat på en massa gamla träningar jag ridit. Kul :D

Har ni något bra tips om vad man kan hitta på? Något som helst inte frestar bäckenet då.... för det är där jag har som ondast...

Det är en riktig liten rackarunge där inne tror jag :p för ut ska h*n minsann inte.... hade dock regelbundna värkar på morgonen men de avtog sedan.

Var hos BM idag och mitt blodtryck var betydligt högre än vanligt och hon sa att det kunde vara ett tecken på att den ville komma ut :) Det är bara att hoppas.

Driver min tid med papperarbete i företaget och harpan :p Inget frustrerande alls att vara så "omobil"

Det är en riktig liten rackarunge där inne tror jag :p för ut ska h*n minsann inte.... hade dock regelbundna värkar på morgonen men de avtog sedan.

Var hos BM idag och mitt blodtryck var betydligt högre än vanligt och hon sa att det kunde vara ett tecken på att den ville komma ut :) Det är bara att hoppas.

Driver min tid med papperarbete i företaget och harpan :p Inget frustrerande alls att vara så "omobil"

Äsch då!! Nåja lycka till, ser fram emot en rapport sen :laugh:

:banana::bump:GRATTIS TILL TJEJEN:bump::banana:

(Kan skvallra om att TS födde en dotter på em den 6/2. Mer får hon själv uppdatera när hon har tid att ta sig hit)

Jag går oxå här hemma och vankar, enligt ägglossning så var det BF den 9 feb men enligt ultraljudet BF 12 feb. Magen har dock inte sjunkigt alls ännu och jag har inga riktiga värkar så jag lär väll få vänta.. Trött på mage vill ha bebis i stället.

Aaaaa
Jag är mitt uppe i detta just nu 41+4, pest och pina med tanke på att jag inte har varit rörlig det senaste halvåret på grund av svår foglossning mm. Jag var inne på förlossningen för i gångsättning 40+6 men gick inte så bra den lill* ville inte, låg i ett dygn med pinvärkar som var det värsta jag varit med om.

Åh vad tråkigt.. Jag har inte kännt av några värkar ännu men antar att de gör ont. Men måste ju vara ännu värre med värkar om man inte får något för det. Trist! Men du kan ju inte ha långt kvar nu ..

Åh fy det låter inte alls kul. Jag har bf den 15/2 , alltså 4 dagar kvar. Går här och hoppas att något ska hända snart... men än så länge är det lugnt.

BF idag och nu börjar det hända något tror jag. Ett väldans tryck neråt och värkar som gör ont och håller i sig i en minut. Men jag minns att jag ojjade mig mera under de förra graviditeterna, men samtidigt vill jag ju inte oroa killarna. Svår sits helt enkelt.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 145
Senast: Hermelin
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 656
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 994
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka