Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Bara inne och tittar runt.....men inte mkt nytt här ser jag. :(
Förutom mitt eget inlägg just nu då....och det är ju ohyggligt spännande.......not. :bump:

Haha.. Bra det, att du håller tråden levande!:banana:

*delvis kl*

Jag blir lite Sundsvallare imorgon då pålle åker till Bergsåker imorgon (lydde ditt råd, Ambra :)).

(Annars är jag Östersundare (dock utflyttad) så samma region är det i alla fall. Så jag kanske kan få hänga här ibland ändå...)

Tror bestämt att jag ska åka upp å kika på din pålle här i veckan:bump:

Jag har också Bergsåker som hemmabana.
Men jag tycker inte om de. En riktig skitbana tycker jag.
Skulle kunna göra drastiska saker för att få byta bana, till Dannero, men det går tyvärr inte.
Så istället får man fortsätta skämmas när ngn frågar varifrån man kommer.

Skulle kunna göra drastiska saker för att få byta bana, till Dannero, men det går tyvärr inte.

Men hoppsan, här låter det som om någon är riktigt arg! :devil:
Dela med dig, vi andra är ju nyfikna!!
Iaf jag.....;)

Blivande 67 inlägg och nu är jag tillbaka från ett ofrivilligt internetuppehåll:crazy:

En buggning till Er som kämpat med tråden:bump:

Var till Bergsåker i fredags tillsammans med stallägaren och hans travkämpe. Har inte riktig vant mig med att det är trav på fredagarna, gick hela kvällen och tänkte att det var torsdag som "vanligt".

Måste dock erkänna att det var skönt att efter en sen, smutsig och blöt (av vatten:angel:) kväll inte behöva kämpa sig upp på morgonen efter för att det var arbetsdag igen.

hmm skämmas över bergsåker? jag hade skämts mer över dannero.. :crazy:

Blivande 67 inlägg och nu är jag tillbaka från ett ofrivilligt internetuppehåll:crazy:

En buggning till Er som kämpat med tråden:bump:

Var till Bergsåker i fredags tillsammans med stallägaren och hans travkämpe. Har inte riktig vant mig med att det är trav på fredagarna, gick hela kvällen och tänkte att det var torsdag som "vanligt".

Måste dock erkänna att det var skönt att efter en sen, smutsig och blöt (av vatten:angel:) kväll inte behöva kämpa sig upp på morgonen efter för att det var arbetsdag igen.

Hoppas att det gick bra med hästen!!
Det där med fredagar lär nog ta tid att "få in på kartan"....:confused:
Iaf för "gamla" tanter som jag själv!! :crazy:

En "matlapp" vilket gjorde alla glada då det i normala fall brukar bli en liten glad gallop precis över mållinjen:)

De där glada galopperna på upplopp och över målgång är aldrig roliga, särskilt inte när man ser tusenlapparna fladdra iväg! :(
Vilken tur att ni slapp det denna gång. :)

De där glada galopperna på upplopp och över målgång är aldrig roliga, särskilt inte när man ser tusenlapparna fladdra iväg! :(

Speciellt inte när hästen ligger i stadig trav och har en pengplacering "klar" och kusk:eek: smackar på för att vinna/förbättra placeringen och häst:devil: hoppar bort allting. I de situationerna vet man inte om man ska börja med akvariefiskar istället. Inte lika ansträngande åt nerverna och hjärtat.

Det är tur att hästälsklingen är extramattes sötnos:love:

I de situationerna vet man inte om man ska börja med akvariefiskar istället. Inte lika ansträngande åt nerverna och hjärtat.

Tro mig, när man kollar till akvariefiskarna en extra gång innan man skall sussa OCH upptäcker att alla fiskar liksom har antagit en grådaskig färg och helt enkelt ligger onormalt stilla på botten....dock fortfarande vid liv. :eek:

När man vidare inser att man matat för mycket och lyckats slå ut hela systemet och därmed måste ge sig på ett GIGANTISKT vattenbyte för att kunna rädda ngn fisk överhuvudtaget. :crazy:
DET är också ansträngande för nerver och hjärta.

Men jag förstår precis vad du menar....:) ;) :)

Tro mig, när man kollar till akvariefiskarna en extra gång innan man skall sussa OCH upptäcker att alla fiskar liksom har antagit en grådaskig färg och helt enkelt ligger onormalt stilla på botten....dock fortfarande vid liv. :eek:

När man vidare inser att man matat för mycket och lyckats slå ut hela systemet och därmed måste ge sig på ett GIGANTISKT vattenbyte för att kunna rädda ngn fisk överhuvudtaget. :crazy:
DET är också ansträngande för nerver och hjärta.

Är det så avancerat med akvariefiskar, måste fundera ett tag till innan jag byter inriktning på hobby
:confused:

:idea:

Silverfiskar:bump:
Små, kräver lite mat och vätska och det bästa, de är enormt snabba. Kanske intresserade kan starta en klubb och börja tävla mot varandra. Olika klass indelningar i form av snabbast under golvlisten eller snabbast vändning för att undvika döden under en sko:D

Är det så avancerat med akvariefiskar, måste fundera ett tag till innan jag byter inriktning på hobby
:confused:

:idea:

Små, kräver lite mat och vätska och det bästa, de är enormt snabba. Kanske intresserade kan starta en klubb och börja tävla mot varandra. Olika klass indelningar i form av snabbast under golvlisten eller snabbast vändning för att undvika döden under en sko:D

:rofl: ja det är så avancerat - och kan dyka upp i de mest oväntade situationerna.. :D

jag och min sambo hade fest en fredag.. när klockan var sisådär strax före elva på kvällen så tittar jag i i akvariet och får se att några fiskar har vita prick sjuka.. :eek: så när det ramlar in fler folk vid halv tolv så står jag i kort kort och med en cider i handen och gör delvattenbyte i akvariet och medicinerar..haha det ligger slangar i hela lägenheter och de fulla killarna kollar konstigt på mig... :D jävla fest de var!

Tror bestämt att jag ska åka upp å kika på din pålle här i veckan:bump:

Ja, gör det, och kolla så att han mår bra! :bump: Såhär ser han ut:

17517692.jpg

Lova att rapportera till mig sen!

*skrattar gott* :D :D :D

Klart som f-n att du skall satsa på silverfiskar.
Jag också!! ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 619
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 228
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 812
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar