Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

Nämen, nu blir jag lite nyfiken på vem du kan vara?!:o

Det behöver du inte vara.
Jag är inte det minsta spännande, men jag är helt säker på att du vet vem jag är!!!! ;)

Har pratat med J under dagen, nämde denna tråd och hon hade inga problem alls att lista ut dig!
Hon hälsar:angel:;)

Ingen S-vallare, har Östersund och Oviken som hemmabanor

I Östersund är det kul att starta!
Då kan man göra en heldag av det och åka till ert fina badhus:idea:
Hade det inte varit för att det har vart snöstorm vareviga gång vi kört upp så hade man ju anmält mer där:cool:
Saknar nästan att inte ha en starthäst:eek:

Har pratat med J under dagen, nämde denna tråd och hon hade inga problem alls att lista ut dig!
Hon hälsar:angel:;)

Nä jag förstod det. :)
Har faktiskt inga ambitioner att vara särskilt hemlig heller.
Tittade lite på avkomman till ditt sto, ngt som verkar lovande???
Berätta, jag är som bekant nyfiken.
VÄLDIGT nyfiken. :bump:

Nä jag förstod det. :)
Har faktiskt inga ambitioner att vara särskilt hemlig heller.
Tittade lite på avkomman till ditt sto, ngt som verkar lovande???
Berätta, jag är som bekant nyfiken.
VÄLDIGT nyfiken. :bump:

Hade jag fått bestämma så hade han fortfarande vart min till en femtedel! Men det blev strul med delägaren så han är såld till Halmstad!
Bild:

17660140.jpg

Hoppas att han kan göra matte rik på avstånd:cool:

slår aldrig fel oavsett när man kör transporten tycker jag, oavsett man åker till ridhus eller till travbanan.

Nu får vi skärpa till oss alla Bergsåkertravisar och försöka nå TS mål med fler inlägg än Karlstadtråden.;)

Verkligen en läcker bild på Ambras son, förstår att Du hade velat ha en liten bit kvar av honom.

Nu får vi skärpa till oss alla Bergsåkertravisar och försöka nå TS mål med fler inlägg än Karlstadtråden.;)

Verkligen en läcker bild på Ambras son, förstår att Du hade velat ha en liten bit kvar av honom.

Apropå fler inlägg så kommer jag med glada tillrop!!! :bump: :bump:

har varit bergsåkare :p bytte till östersund då de e bätter väder här :angel:
jobbade år anders skoglund i många år tills han omkom... R.I.P :cry:

har varit bergsåkare :p bytte till östersund då de e bätter väder här :angel:
jobbade år anders skoglund i många år tills han omkom... R.I.P :cry:

Förstod väl att du hade lite "connections" till Bergsåker.
Som hade koll på Brännapål och en vit (antar jag) boxer. :)
Nu måste jag bara fundera på vem du är...:confused:

Förstod väl att du hade lite "connections" till Bergsåker.
Som hade koll på Brännapål och en vit (antar jag) boxer. :)
Nu måste jag bara fundera på vem du är...:confused:

hehe :p var mycket hos kent när jag var 12-13 år.. hihi han startade min travkarriär!

va "privattränare" åt en kille - hade 8 hästar. sen som ja sa ovan jobbat åt anders större delen av mitt liv..

vem e du då?? vart ha du jobbat eller hållt till? :D

jag e åxå jämte (nu för tiden iafl).. vem e du?? :p brukar du pula på nåt på banan (ösd) hos nån??

Banan, i den bemärkelsen att vi pratar om Bergsåker, där är jag varje tävlingsdag! :D
Östersund är det sämre med....var upp och startade där för ett tag sedan.
Dock hade hästen inte sin bästa dag just då. :crazy:
Måste vara den klara och fina Jämtlandsluften som tog musten ur honom. :confused:
Jobbar som tävlingsfunktionär....du då?
Renodlad amatör eller? :bump:

hmm du svara på inlägget jag skickade till _carmenzita_ :p därför frågan om ösd... ;)

mjo jag e amatör.. har dock ingen starthäst nu, de ha jag lagt ned efter att min stjärna :angel: fick en allvarlig skada i bakknät.. så hon är avelsmärr nu och vi njuter bara i skogen. skaffade en till gamelvalack att rida i skogen.
(sen att det är ekonomin och intresset som svalnar behöver vi ju inte prata mer om) :angel:

har inte ni upptäckt än hur mycket varmare det är att rida barbacka i nysnön än att sitta på en rakbana i en vagn?? :p :D

hmm du svara på inlägget jag skickade till _carmenzita_ :p därför frågan om ösd... ;)

mjo jag e amatör.. har dock ingen starthäst nu, de ha jag lagt ned efter att min stjärna :angel: fick en allvarlig skada i bakknät.. så hon är avelsmärr nu och vi njuter bara i skogen. skaffade en till gamelvalack att rida i skogen.
(sen att det är ekonomin och intresset som svalnar behöver vi ju inte prata mer om) :angel:

har inte ni upptäckt än hur mycket varmare det är att rida barbacka i nysnön än att sitta på en rakbana i en vagn?? :p :D

Kan inte fatta att jag kan vara så senil dement i så pass tidig ålder. ;)
Inte min mening att svara på fel inlägg....:crazy:
Nåja, det där med ridning kontra rakbana har jag upptäckt för längesedan. *håller med fullständigt*
Helt kravlöst dessutom!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 623
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 228
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 090
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 812
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar