Waaaah, gud vad svårt! Och många med låg aktivitet.
Ni får för övrigt alla vara kvinnor idag, vill någon vara man får ni hojta så använder jag annat pronomen i framtiden.
Börjar känna mig lite stressad så skumläser leken lite, har jag fått något om bakfoten/någon ordning/namn blivit fel så hojta.
Först har vi utbytelsen när
Nutne undrar (lite skämtsamt om jag förstod det rätt) om
rumpleteazer och
smartass var ulv/ond fe, sen spekulerar
rumpleteazer en del i vilka andra som skulle kunna vara ulv/ond fe utefter vilka som nämnt nåt om fen i leken.
det här
#79 inlägget gör mig orolig för om inte
EttNyttNick sitter med TVÅ nya nick på var sin sida om leken.
Sen har vi
kakans röst på rumple. Den halva godförklaringen av Nutne kändes kanske lite off, men annars inget jag direkt reagerar på. Det fanns lite att gå på och det var en förstaröst. Förstod inte riktigt den sista delen om svaren på obligatoriska frågan, det verkade lite långsökt men hon har förklarat det nu så jag tror jag förstår bättre iaf.
Rumples röst på mig har vi redan diskuterat, jag tycker hon verkar besluten att misstolka men jag fattar att det är svårt att hitta nåt att gå på också (jag tycker inte heller det är så lätt.
).
Smartass röstmotivering förstod jag inte alls först, men hon har förklarat sig så jag i alla fall hänger med i tankegången... tror jag.
Även om den känns tunn.
G
roz kom in och gjorde ett par kortare inlägg
#101 (och ett par till på samma sida).
Förstår inte varför
Begränsad (
#110) tycker det är skumt att Nutne inte förstod ett halvt ordspråk?
Svårt att utvärdera
korvbritt när aktiviteten varit så låg, men att låna någon annans teori så rakt av känns alltid skumt även om personen har dåligt med tid.
Grozs röst på Nutne kändes konstig, förstår inte resonemanget där hon kom fram till att Nutne var mer misstänkt än kakan (som dessutom hade röster innan) för att kakan höll Nutne lite åt det godare hållet?
GAAAAH
Nja, det som skaver mest är nog ändå att korvbritt tog Smartass's teori trots allt.
Därför:
Trolldryck röstar på korvbritt