Piaff
Trådstartare
Svägerska ska gifta sig i sommar, nu kom inbjudan till möhippa. Jag trodde möhippegänget skulle planera något roligt tillsammans men det verkar som att tärnorna redan bestämt och deras plan låter… dötrist. De vill nämligen boka in oss på spahotell i två dagar. Jag personligen kan inte tänka mig nåt värre, men jag vill vara med på möhippan, så vad gör jag nu?
Hostar upp 3000 kr för något jag inte tycker om att göra för brudens skull?
Är med en av dagarna och verkar som tidernas party pooper?
Skippar det helt och missar möhippan, som jag egentligen vill vara med på, om den var annorlunda?
Till saken hör att sambon (vars syster är bruden) inte heller tror att systern skulle tycka det var kul att bara vara på spahotell en hel helg, men planen verkar fast och mina trevande försök att föreslå någon rolig aktivitet som jag tror bruden skulle gilla slogs ner.
Hostar upp 3000 kr för något jag inte tycker om att göra för brudens skull?
Är med en av dagarna och verkar som tidernas party pooper?
Skippar det helt och missar möhippan, som jag egentligen vill vara med på, om den var annorlunda?
Till saken hör att sambon (vars syster är bruden) inte heller tror att systern skulle tycka det var kul att bara vara på spahotell en hel helg, men planen verkar fast och mina trevande försök att föreslå någon rolig aktivitet som jag tror bruden skulle gilla slogs ner.