Missköttsel av försöksdjur i USA.

Sv: Missköttsel av försöksdjur i USA.

Man får inte jättestor klarhet i hur misskötseln egentligen pågår, men än att den är jäkligt inhuman.
När de sköt med det här dartpistolen, var det i samband med infångande av djuren inför tester?

Jag vill veta mer. Jag tror dessvärre inte det här är särskilt unikt heller. Varken för försöksdjur eller andra djur.
Jag gillar henne de intervjuar också som ju säger sig vara för djurförsök, men ändå reagerade riktigt starkt. Hoppas amerikanska jordbruksverket gör något åt det hela. Sjukt bra att detta kommer till allmänhetens kännedom!

/Jonaz

Sv: Missköttsel av försöksdjur i USA.

Tyvär vet jag inte mer.
Såg just abra om det på aftonbladets sida.
Men jo, jag uppfattade det som att de sköt djuren när de skulle hanteras. Och att de slog dom med pinnar i ansiktet när de bet hanterarna...

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 760
Senast: Shpongle
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 623
Senast: Enya
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 403
Senast: valpköpare
·
Samhälle Jag är medveten om att det finns en Trump-tråd men jag kände att det behövdes en tråd som handlar mera om hela landet och allt som...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
24 662
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud