Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag upptäckte också det, ganska led på skraplotter nu :angel:
men jag klagar inte!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hehe, även jag har skrapat många skraplotter. Försökte mig även på att köra memoryspelet en massa gånger då det är BA jag ffa behöver, men efter några gånger går det inte att hålla rätt på var sakerna ligger för man blandar ihop nuvarande spelomgången med tidigare.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Fast du behöver bara spela ex. memory en gång och sedan trycka uppdatera (F5) i din webbläsare, så får du BA varje gång (utan att spela). Samma sak med alla de andra.

Tycker det är konstigt att de inte fixat det ännu... För det måste väl vara en bugg?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag tror dessvärre att det kan komma påföljder för de som utnyttjar buggen. Beror nog på hur enkelt det är för moderatorerna att göra det, t.ex. om de har nåt enkelt sätt att helt enkelt backa spelet en dag så kommer de säkert göra det, men om det kräver en massa jobb att komma åt alla som fuskat så lär de nog inte lägga energi på det. För det lär ju vara huuuur många som helst som utnyttjat buggen. Har kollat in i forumet då och då under dagen för att se om nån skrivit nåt om buggen, men inte förrän nu på kvällen (vad jag har sett iaf) kom det en tråd om det och buggen har ju funnits där åtminstone sen lunchtid. Det tyder på att "alla" passat på att utnyttja buggen istället för att upplysa moderatorerna om den. ..
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jo, jag tror också att något händer. Mest logiskt är väl att de backar spelet en dag om det fungerar.

Men som du säger lär i princip alla ha utnyttjat buggen, mer eller mindre.
Jag har dock inte stenkoll på vad jag hade för BA och BD när dagen började...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*knapplån*

det är ju jättesvårt att få ihop 500 kläder.. :(
jag shoppar o shoppar men har bara fått ihop 380...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*knapplån*

det är ju jättesvårt att få ihop 500 kläder.. :(
jag shoppar o shoppar men har bara fått ihop 380...

Äsch då, bara att bestämma din maxgräns och så köper du ALLT du hittar i varje kategori som är billigare :D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

fast jag vill inte köpa en massa fula saker.. :/
och nu är det ont om fina saker..
men köpte alla underkläder förut :D dom syns ändå inte :P
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

det lär ta tid innan jag kommer så långt.. spelat i 190-200 dar och är inte ens på nivå 20.. :(
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det går inte att vara kräsen när man behöver få ihop plagg. Bara att handla på sig.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag blir inte av med karlsloken! Behöll honom tills jag var uppe i 300.000 BA men nu vill han inte släppa taget. Irriterande om något!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

usch så irriterad man blir på dom..
jag kollade runt i alla affärer och klickade på katt och då stog det
"Warning !
You already have a pet, you cannot have two pets.

However, you can swap your old pet for a new pet.
If you have a old style pet the swap is free."

och jag hade en stor svart/vit kisse i gamal stil så tog ju såklart och bytte till en ny för det står ju att det är gratis..
men dom drog 9000 så jag mailade och sa till och nu fick jag ett otrevligt mail om att dom gav tillbaka den här gången men jag ska läsa reglerna noga!

Eh? ja? "If you have a old style pet the swap is free."
och där står det väl rätt så klart och tydigt att det är gratis? men tydligen inte....
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 606
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp