Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

kl.

Level 8. Jag är hooked, minst sagt. :angel:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag också :angel:
höhö.

Jag är just nu på lvl 14, håller på att fixa 200 kläder och sen ska jag tjäna ihop 12 000 bd.
Det kommer att ta tiiiiid...
Känns som om jag har varit på lvl 14 länge alltså.
Och nu kommer jag inte ens in på sidan!!!!!!!!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*
om man köper en lägenhet får man tillbaka pengarna om man vill lämna den?:o
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Är på 17, ska fortfarande vinna 600 challenges. Fy så tråkigt.. Har typ 480 eller något nu.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Värdet på lägenheten sjunker, du kan läsa mer om det under
Forum-Help section for beginners - tråd 1 - en länk till appartment depnånting.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag också :angel:
höhö.

Jag är just nu på lvl 14, håller på att fixa 200 kläder och sen ska jag tjäna ihop 12 000 bd.
Det kommer att ta tiiiiid...
Känns som om jag har varit på lvl 14 länge alltså.
Och nu kommer jag inte ens in på sidan!!!!!!!!

Där är jag också. Håller på och vinner challenges under tiden jag väntar. Tydligen kommer man behöva 1500 vunna på nån nivå, så jag jobbar mot det. Har snart 1000 :laugh:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Ah, jag har bara typ 550 eller något sånt där...men snart har jag 12 000 bd!
Några dagar till så.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Kom inte in igår och inte nu ikväll, är det något jag lyckats tajma, eller är siten nere? Det är bara vitt.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

de e ju jätte länge tills det blir ny dag , och det har kommit flera ggr epost om att min bimbo är sjuk mn ja har tänkt äsh ja gör de sen o har GLÖMT! o för en vecka kom det din bimbo har dött :( blev paff tänkte (ursäkta mina ord ) fn de va de ja skulle göra ju!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det blir ny dag varje dag... Om du vet med dig att du inte hinner med kan du sätta din bimbo på semester, då blir hon inte törstig eller hungrig (och dör därmed inte) men du får heller inga dagpoäng under tiden.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

KL

RIP min bimbo! Orkade inte sköta henne, så, hon dog.. :o
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Helt sjukt spel egentligen, men var ju tvungen att prova :D

Hur går det för er andra? Känner att jag blir lite trött på all väntan...

Jag inte spelat så länge ännu, men behöver mer "pengar", så om någon vill prova kan Ni ju använda nedanstående länk. ;)
http://www.missbimbo.com/parrain.php?userId=1718816
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag håller just nu på att vänta på att bli arkitekt, 20 dagar, och spara ihop pengar för att köpa villa, fast man kan ju hyra också. Myyyycket väntan blir det. Och värre blir det.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 607
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp