Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Är på nivå 11 ,hur ser jag hur många kläder jag har köpt hittills ? :o
verkar som man ska köra hårt med game varje dag då för att samla BA :eek:

På din bimbo sida finns "your statistics" eller nåt sånt. Klicka där så ser du hur många kläder du har, hur många challenges du har vunnit osv.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på level 14.

Har bara 37.000 BA, 157 plagg. Har iaf 3 dgr kvar av sjukskötersketräning :)
Puuuh vad långsamt det går..
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Känner igen det där fast jag saknar bara nåt plagg nu och 12 000 bimbodollar! Sen är jag på level 15!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Klev precis upp till 15 idag! Nu är det "bara" 75.000 BA som ska till, jösses.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

75 000 BA är för att komma upp till 17?
Är på 16 och ja, det kommer att ta ett tag.:crazy::D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Vad snabba ni är! Jag är fortfarande på level 11 och håller på med dedär j*vla utmaningarna. Har typ 130. :crazy: Och har nästan 70 plagg nu. Vad jobbigt det är när man måste köpa nya saker hela tiden. Grrr.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Nu är jag också på 15. Vette tusan om jag orkar längre sen :p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Du ligger iaf före mig, jag är också lvl 16 nu men har bara 48k BA ;p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Vad snabba ni är! Jag är fortfarande på level 11 och håller på med dedär j*vla utmaningarna. Har typ 130. :crazy: Och har nästan 70 plagg nu. Vad jobbigt det är när man måste köpa nya saker hela tiden. Grrr.

Stopp! Sluta köpa en massa kläder. Satsa på ett par DYRA grejer och sanna kvar på level 11 så länge du kan och bara satsa på challenges. Ju högre upp du kommer desto färre accepterar dina challenges. Jag har köpt minimalt med kläder men ändå vunnit massor.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Så gör jag också, man måste ju va lite taktiskt inför kommande levels.

Jag är på lvl 12 och håller på att spara ihop pengar till en bröstoperation.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Kolla även challenge trådarna på missbimbo forumet, skriv en egen uppmaning om att få challenges och utmana de som skrivit, de brukar vara snabba på att accepta också =)

Ett annat tips är att logga in offta, lite då och då och alltid besöka challenge sidan, då ökar chansen att man hamnar på listan =)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*KL*

Nu har jag oxå fastnat..

Men kan nån vara snäll och förklara det här med challenges ordentligt för mig som är lite trög?
Det gäller väl att personen man utmanar är online lite då och då så dom kan acceptera?
Hur ser man att dom är det?
Och hur gör man för att själv hamna på den där listan?

Kom på lite fler frågor..
Det där med att jobba..
Hur funkar det.
Avgiften är på 250 Bd men ersättningen på 50 Bd..
Hmm.. Min matte går inte riktigt ihop där..
Nån som kan förklara hur det är tänkt?
 
Senast ändrad:
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

challengesarna har inte jag heller riktigt förstått mig på..brukar bara utmana massa folk som har mindre BA än mig accepterar dom så accepterar dom.. annars får det liksom rinna ut i sanden bara:p

du måste vara utbildad för att kunna jobba.. utbildningarna kostar en viss summa, men det är ju bara engångskostnad:laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 610
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp