Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Japp jag har fått en väska :) Står fortfarande och stampar på level 11. Väntar på att min bimbo ska gå klart sekreterarutbildningen. 6 Dagar kvar!!!!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag sitter också på lvl 11, vägrar säga upp mig och börja utbilda mig till nytt jobb innan jag fått tag i en ny pv, så jag lär hänga på lvl 11 ett tag till ^^
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag fick också en väska.
Sitter fast på level 5 nu. Är rätt så pank :angel: och jag tänkte att jag skulle påbörja hårfrisörutbildningen innan jag börjar börjar köpa kläder.

När man åker på semester får man ändå pengar från pojkvännen?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag blir GALEN :mad: nu har vi varit på bibloteket nästan hela dagen men får bara fjutt poäng för IQ hon är ju minst professor :idea:
Har 7.9 ska ha 8.0 det har tagit timmar att komma ifrån 7.6 och dit

Hoppas det är nog med biblotek för idag , kan väl knappt få 0,01 p ?
jag borde väl äntligen få 8.0 :bow:
Och min BF hänger med tills det är helt klart man kan få en ny :p har ju jagat honom i 8 dagar .
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Har oxå fastnat för detta spel. Har nu spelat i 13 dagar och är på level 4. Just nu sitter jag lite fast på den nivån för jag har inte klarat pusslet än, har inte tillräckligt med tålamod tror jag.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Ah äntligen klarat 200 challenges. Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag kan gå in på level 12 :D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag stampar också på lvl 11.. De där dumma "challengesarna", man måste vinna 200 st, hur tusan hamnar man på den högra listan? Har gjort det ett par ggr men det verkar vara en slump? :confused:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

:eek: Där ser man vad jag har att vänta mej
Ska nog hålla hårt i den här pojkvännen han ger mej ju 50 BD per dag i alla fall:o
kämpar på nivå 6
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

delvis knappen
MÅSTE man köpa pengar? Eller kommer det dyka upp nya flaschiga jobb där man tjänar mer än 95BD per dag:D Jag måste ju göra en ansiktsop för o komma vidare:(
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Tja det finns ju några olika sätt att tjäna pengar. Att köpa BD är ett sätt. Spela spelen varje dag, vissa av dem vinner man pengar i. Du kan satsa pengar i utmaningarna om du är våghalsig. Jag jobbar också på att spara ihop till ansiktslyft, vill inte behöva köpa BD. Nu har jag dessutom sagt upp mig från jobbet och börjat utbilda mig till sekreterare (var nog inte så smart ekonomiskt). Ett tips är att säga upp lägenheten och flytta hem till mamma och pappa igen så sparar du pengar på det.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

fick 265 :eek: erbjudande om challenge idag .måste ju vara lätt att klicka fel på dom som vill spela om 1000 tals BD .
Kämpar på level 6 än :) måste fixa mer BA ,är segt
men kanske får lite mer BA nu när jag fått så många challenges
Ojdå det var bara början :) det bara väller in challenges WOW
 
Senast ändrad:
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Ja det verkar vara helt random men man ökar chansen om man är inne mer antar jag.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

:D
Satt och tittade på alla roliga namn på BIMBOsarna :o
Som dingos8mybaby ,MP3loveronline ,ILUVMYCOWBOY,DenLilleVille
Det är en del man tror är svenska med och funderar på om det nu kan vara någon från Buke ;)
Kan man inte hjälpa varandra på något vis ?
ge BImbo credit till er andra här på Buke ?:devil:
Så mitt BIMBO namn är Annikela :cool:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

knapplån

jag håller på att göda min bimbo och så måste jag få ihop pengar till en operation.
Jobbigt när man måste spara pengar samtidigt som man måste köpa fetmat till henne.
haha.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag sitter och försöker gå igenom alla challenges :crazy: tar hela dagen ju
och ska man sen ha 200:eek: som de sa innan i tråden får jag kämpa många dagar:( vad tusan har man gett sej i på egentligen;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 610
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp