Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Är också ihop med Peter Dirty, på lvl 10 gör man slut med honom igen. Lär väl ta några dar om man har otur :p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det funkar inte för mig. Frågan är om jag ska göra samma sak som dig. Tror du jag måste screenprinta?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Oj vad lurigt, jag tycker inte att det är så roligt men jag vill ändå ha 10 000 och se om det blir roligare då, fast av princip skickar jag aldrig pengar till sådant här.
Det är lätt irriterande att det ska ta 3 dygn att få första jobbet :/
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Kan man börja studera till nästa jobb utan att bagarjobbet avslutas?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Warning! - your bimbo is sick! You know that you have a registered "bimbo"? Its import - 10:59
Your bimbo is dead :S Hi Achatina! You know that you have a "bimbo" registered on Missbimbo.com? - 08:34

Hur kan någon som är död vara sjuk? :D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Man försöker föda upp de bästa hästarna, tävla mot andra medlemmars hästar få sina hästar upp på topplistorna, hitta items och antingen förbättra sitt eget spelande ink. förbättra hästarna eller sälja items för dyra pengar x)

Bättre än de svenska sidorna och dessutom helt och hållet gratis x) Även om de 20 första dagarna är lite sådär demo aktiga :D Kul också om man tycker det är kul att fixa med bilder i photoshop eller liknande program. Enkelt sätt att tjäna pengar på också (i spelet då) xD
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Nä det måste du nog inte. Hon (?) som svarar (typ admin) brukar vara trevlig och fixa problemen snabbt. Tog printscreen för att vara på den säkra sidan..

Har samma problem IGEN, nu på lvl 10.. Har mailat och hoppas hon fixar det också. Bimbo är kul ju :D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*

Allvarligt talat så är det få saker med det där spelet som inte är djupt störande. (Jag har just suttit och läst igenom vad som krävs för att komma till olika nivåer, OMG!)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag kan inte göra slut med sista pojkvännen...*Gaaaah* Annars hade jag kommit upp en level till!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag vill ha en pojkvän :banana: kan jag ärva din ?
men får inte behålla kläderna på :o
jag sparar dom men de är borta när jag ska ta foto:eek:
ska in och se om jag får någon kille idag :)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Nä ingen på 5 dagar :crazy: tror de vill ha någon med kläder på :angel:
jag har massor av kläder och grejs men de är ju inte kvar när jag går ut ifrån rummet :cry:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Du måste spara din outfit med ett namn och sen välja den outfiten och trycka select.

-----

Jag håller på och spar ihop till en ansiktslyftning. Börjar känna att spelet verkligen är jättefånigt så jag kanske inte orkar fortsätta upp till nästa nivå...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det mest irriterande är att man på lvl 12 måste operera om tuttarna, dyrt och dumt, jag har kikat runt på en hel del bimbos nu och jag gillar inte alls melon looken :(
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 607
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp