Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Gå till klubben och dansa, efter 30 minuter får du mellan 0 och 20 BA. Sen ska du självklart spela Sort out your bag och French kiss varje dag. Varje gång du ändrar smink eller frisyr/hårfärg får du också BA.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Men hallå där, jag skickade ett sms, det drog pengar men fick ingen "access-code"? :mad:

Brukar det ta så lång tid, har väntat snart 30 minuter.

Skickade AP till 72720..
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Obs, detta var ju inte menat till Zlatan utan rent allmänt bara :p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Men hallå där, jag skickade ett sms, det drog pengar men fick ingen "access-code"? :mad:

Brukar det ta så lång tid, har väntat snart 30 minuter.

Skickade AP till 72720..

Ibland tar det lite tid. Om du mailar till de som har tjänsten brukar de lösa det på ett kick. :)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

kl

Vadå beroendeframkallande spel. Jag har spelat i fem dagar är uppe i level 6 än så länge. Men min Bimbo har blivit tjock haha. Dom sa att det var för hon gift sig. Jag har inte gift mig. :confused:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hm.. Min Bimbo lyckas inte hitta någon pojkvän. Pga det kommer jag aldrig upp i lvl 3 :mad: :D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag kan bara "go flirting" på klubben.. kan inte go dance :(


hur får man bimbon glad? min är jättedepp
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Kolla vilken vikt hon ska ha.
Går hon under eller över den sjunker humöret
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

kl

Har alla ni "köpt" mer pengar? Det känns helt omöjligt att gå vidare utan att göra det. Jag är på level 6 nu och för att bli sju ska man har 4000 BA, går det ens utan att köpa pengar :O ? Och dessutom ska jag ha råd att dumpa min man :p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Kolla vilken vikt hon ska ha.
Går hon under eller över den sjunker humöret

hon var fet för hon gift sig så då blev hon jättedepp men nu har jag bantat henne lite för mycket.. :D men har minus i pengar

Du kan gå till psykologen eller så ger du henne choklad och glass, då blir hon glad. ;)

har minus på pengar så då får hon vara lite ledsen tills jag köpt nya :D
skulle inte köpt så mycket kläder för dom 10 000 jag köpte häromdagen...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Men det tar ju sån tid!! Jag tror jag blir tokig!
Inte nog med att jag ska vänta på den sabla bebisen som aldrig vill komma ut, jag fördriver tiden genom att vänta på att en blåhårig jäkla brud ska vinna "challenges"!!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Men det tar ju sån tid!! Jag tror jag blir tokig!
Inte nog med att jag ska vänta på den sabla bebisen som aldrig vill komma ut, jag fördriver tiden genom att vänta på att en blåhårig jäkla brud ska vinna "challenges"!!

Haha om ni bara visste vad ni har framför er...
Jag väntar just nu på att vinna 1500 challenges och att det ska bli min 300 dag som missbimbospelare innan jag kan gå upp till level 26. ;)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

:eek::eek::eek:

En fråga om challenges, måste man se alla?
För annars verkar det inte räknas att man vunnit?
 
Senast ändrad:
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Åh suck!

Jag tror nog inte jag orkar vara så engagerad... :)

Men, hur katten vinner man sudokun egentligen? Nu tycker jag att jag har fått ut den, men det händer ju inget? Är det bara att inse att jag fortfarande inte lärt mig hur man gör och har fel?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 606
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp