Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Åh suck!

Jag tror nog inte jag orkar vara så engagerad... :)

Men, hur katten vinner man sudokun egentligen? Nu tycker jag att jag har fått ut den, men det händer ju inget?

Det enklaste sättet (och lite fuskiga) är att använda advice knappen. Den talar om ifall du har rätt siffra i rätt ruta. :)
Då kan det liksom inte bli fel.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

har man köpt träningscykeln så går hon ner av sig själv har jag upptäckt.. får mata henne jättemycket
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Suck.. :mad: Är på lvl 7 nu och försöker börja utbildningen till frisör. Har jobb som bagare, måste ju sluta på det för att kunna utbilda bimbon.
Men det finns ingen jädra sluta-jobbet-knapp som det fanns förut. Måste vara nån bugg eller nåt?!
Vill jag börja utbildningen står det "du måste sluta ditt nuvarande jobb först" eller något i stil med det. Men det går ju inte så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.

Och en fråga till er som vet, hur tusan skriver man i forumet? :p Eller måste man typ betala eller bli medlem en gång till?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det här är ju ett ganska kul spel fast det tar ganska länge tills det blir ny dag
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Gå in i det forumet du vill, in i tråden och tryck på post reply som står till höger?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*

Jag har spelat en vecka och satsat hårt på en dyr outfit för att vinna challenges, och oftast slår jag de som har betydligt mer BA, men så kommer det bimbos med blont hår, en särskild kort rosa klänning och en särskild rosa-vit väska och då tycks det vara helt omöjligt att vinna över dem (spelar ingen roll vilken nivå de är på). Jag fattar verkligen inte - vad är så speciellt med just den looken som gör att de vinner? Det måste vara nåt särskilt eftersom så många har den looken på sin bimbo. Nån som vet?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

är väl den klänningen som kostar 4-5000 dollar o väskan är väl rätt dyr den med.. så det är väl därför
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Min bimbo är sjuk. Jag har gett upp om henne :D tycker inte sidan/spelet är såvidare beroendeframkallande.

Ponybox däremot :love:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Nu finns varken klänning eller väska att köpa men jag har för mig att jag sett priset på dem och det var inte såå saftigt (jag kan ha fel). Jag har som sagt klätt upp min bimbo också, hon är nog klädd för 7-8000 BD. Det som får mig att undra är att det är så väldigt många bimbos som har just dessa två plagg. Det finns så väldigt många andra kombinationer av (dyra) plagg man kan göra, men just den här kombinationen (+blont hår) förekommer i ögonfallande ofta.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

:devil::devil::eek::mad:
WOOOOT det är ju min karl:rofl:

Jag är också reggad nu. Har kommit till 3 leveln. Jag gick till dendär klubben två gångger, och vips blev jag ihop med David Aselhof. :D
Dock har jag lite problem med pengar. Och det är tråkigt att man bara kan göra ett visst antal grejer varje dag.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Problemet är att jag inte hittar någon sådan knapp/länk.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Vad konstigt:confused:

Till den som undrade så är Adviceknappen i texten till höger, lite gömd;)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Suck.. :mad: Är på lvl 7 nu och försöker börja utbildningen till frisör. Har jobb som bagare, måste ju sluta på det för att kunna utbilda bimbon.
Men det finns ingen jädra sluta-jobbet-knapp som det fanns förut. Måste vara nån bugg eller nåt?!
Vill jag börja utbildningen står det "du måste sluta ditt nuvarande jobb först" eller något i stil med det. Men det går ju inte så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.

Precis det problemet har jag! :crazy:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Fixat det! Tog Screen shots på problemet och skickade till suport/Training and jobs http://www.missbimbo.com/support/ med en text på knackig engelska.

Vips så fixade dom det. Var nåt fel.

Lite för bra, så lite fusk, fick jobbet som frisör direkt utan utbildning.
Nu funkar allt igen och jag är på lvl 9.. :D Tänker INTE klaga ;)

Kan fortfarande inte skriva på forumet, men hittade ju ett annat sätt att lösa problemet på så det fixade sej.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 607
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp