Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

ni måste spara outfiten.
Finns en knapp längre ner som det står save outfift på

Ang att få nästa dag så är det bara att vänta till i morgon osv

lovely piff: haha han är jag också ihop med. Den jäkeln vänstrar:devil::p:D

Åh nej. Jag har inte råd att göra slut för jag är pank. Haha :D
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hehe

Någon som kan förklara hur man gör med utmaningarna för att ta sig till level 4? Står att jag måste vinna minst 10 st men fattar inte vad jag ska göra
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Gå in på Challenges i menyn till vänster, utmana;) Det är iaf vad jag håller på med nu. 4 stycken kvar:bump:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hehe

Någon som kan förklara hur man gör med utmaningarna för att ta sig till level 4? Står att jag måste vinna minst 10 st men fattar inte vad jag ska göra

Om du går in på Challenges kan du utmana andra bimbos. Antingen utmanar du dem som är på en lägre nivå än dig eller som inte har lika mycket BA, då är det lättast att vinna. Dessutom, ju dyrare kläder, smycken, väskor mm din bimbo har på sig desto lättare är det att vinna. :)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Någon som lyckats med sudokuna?
Har inte fått ut ett enda.
Står att det är fel fast det inte är det sedan loggas jag ut hela tiden
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag trodde jag fick ut en igår, men den sa ingenting så jag antar det misslyckades, sen la sidan ner tror jag...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Lyckades du med utmaningarna?

Det är ingen som svarar på mina så får inga utmaningar:( Hur gör man för att ligga med i listan så andra kan utmana mig?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Ge det ett tag, gick rätt snabbt när folk väl började svara. Adda många och ta sen bort de som antagligen gått offline/bara är sega, efter ett tag.:laugh:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Tack! :bow:

Du har fyllt ett tomrum i mitt liv och en möjlighet för mig att leva ut min hemliga sida... :devil:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Okej, jag får hoppas på det=)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

kl

Jag har också fastnat nu!

Men hur gör man för att vinna Chanllenges? Vi ligger på samma nivå och jag har mer än dubbekt så mycket BA, ändå vinner den andra... :mad:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

aha okej, får klä om henne då ;). Fast jag börjar ha väldigt lite pengar också, det finns inget sätt att få mer pengar på va?

Tack!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Du kan använda dig av banken, ett sms kostar 30kr och då får du 10 000 bimbo dollars. :)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Nån som har nåt tips på hur man på snabbast sätt får en massa BA? :p Jag måste ha 4000 men har bara dryga 1500..
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 606
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp