Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

men det är ju flera tusentals BD o spara... spelen spelar jag och bor i den sunkigaste lägenheten som finns... utbildar mig till sekreterare, men tänkte ifall det kommer att komma jobb som är bra betalt på så man slipper köpa BD:idea:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

KL

Vad är det som avgör om man vinner en challenge!?

Jag har utmanat ett par nu som har mycket mindre BA än mig, och inte snyggare/dyrare kläder. Men ändå förlora jag :eek:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

KL

Vad är det som avgör om man vinner en challenge!?

Jag har utmanat ett par nu som har mycket mindre BA än mig, och inte snyggare/dyrare kläder. Men ändå förlora jag :eek:

Är du glad då? Och vad väger du? Ju närmare din idealvikt desto bättre.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Yees, nu har jag nått upp till 191 vunna chalenges. 9 kvar till level 12 :p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

KL

Jag är så usel på att lösa jigsaw-pusslena.. hjälp :(

Edit: Äsch, det gick tillslut ^^
 
Senast ändrad:
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Aww jag kommer aldrig dit :/ är på level 8 nu har äntligen träffat pepet Dirty
och är färdig frissa imorgon såhoppas jag är vit nog i skinnet då :angel: så jag kommer till level 9
Jigsaw är min grej ;)
gillar inte sudoko (kan fuska bra ) och fattar inte hur jag ska spela mastermindo alls :confused:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på level 10 (eller var det 9?) och har precis lyckats gå ner i vikt men försöker dumpa killen. Och jag är jättepank. :p

Albertina: Jag har ett knep på mastermind när jag inte orkar tänka. jag tar t.ex. blå först och kör alla blåa, då vet jag hur många blåa som finns med. Sedan alla röda o.s.v när jag gjort så på ett par färger får jag ju fram exakt vilka färger och hur många av dom som är med. Hur dom ska sitta är bara att gissa sen. :p
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

:eek:10 jag ska in och se om jag kommer till 9 med min blekfis idag :) utbildad hårfrissa förhoppningsvis idag .
Mastermindo fatar jag inte ens hur jag får fram kulorna på rätt ställe :o
Kansdke var för det inte fungerde med Chr*me webbläsare första gången får testa igen med IE istället :) var enda sättet att få kläde rpå min BIMBO:cool: Tack för tipset :banana:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Också på lvl 12 nu. Har bara 5000 BA kvar ca sen är det lvl 13.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

för att spara på raderna och tänkandet brukar jag göra liknande som du... fast jag gör som så att jag tar ex alla blåa först, sen tar jag med rätt antal blåa när jag går igenom resterande färger och flyttar dom blå ett snäpp i sidled tills dom hamnar rätt:D då slipper man krångla lika mkt med placeringen av dom när man klurat ut vilka färger som är med:idea:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

:(:cry::crazy::eek: min BOMBO var inte vit nog :cry:
Jag får stryk i alla challenges med idag ,
ROSA väskor ROSA klänningar MB skärp fluff stövlar
GAAAAAAAAA blir tokig :devil:
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hur går det med era bimbos?

Jag kämpar för att komma vidare till level 15 nu och höll på dö när jag såg vad det innebar bland annat 45 000 Bimboattitude, 200 klädesplagg, utbildad sjuksköterska vilket tar 20 dagar...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hur går det med era bimbos?

Jag kämpar för att komma vidare till level 15 nu och höll på dö när jag såg vad det innebar bland annat 45 000 Bimboattitude, 200 klädesplagg, utbildad sjuksköterska vilket tar 20 dagar...

Där är jag med. Men nyhetens behag har gått över lite, det är ok att ta det lite lugnare känns det som.

Har faktiskt skaffat ytterligare en som jag har tänkt inte ska röra banken alls så får vi se hur lång tid det tar att komma framåt.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Är på nivå 11 ,hur ser jag hur många kläder jag har köpt hittills ? :o
verkar som man ska köra hårt med game varje dag då för att samla BA :eek:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 613
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 505
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp