Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*

Min bimbo har svårt att bestämma sig :p

12369615.png
12369912.png
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Som jag då! Börjar tycka de långa väntetiderna är helt ok, hinner knappt med att spela alla spelen varje dag nu.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Lvl 8. Fyra dagar training kvar. Har gjort ett par av goalsen för lvl 9 medan jag väntade.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på lvl 18, håller på att få ihop 150 000 ba. det tar tid!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*

Allt fler funktioner kajkar ihop för mig. En del av spelen har inte fungerat på evigheter och nu kan jag inte accaptera det jobb som jag erbjuds så jag har helt sonika lagt ned hela projektet.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Vad har du för browser? Jag bytte, och plötysligt funkade Mastermind, men Sort out yr bag laggar en del.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Att inte kunna acceptera jobbet kan du bara maila supporten om så fixar de det:)


Jag är fast. Level 22:o
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på lvl 18, håller på att få ihop 150 000 ba. det tar tid!

Där är jag också. Saknar fortfarande lite mer än 40 000 BA så det lär ju dröja ca 6 veckor innan jag når nästa nivå. Har nån vecka kvar på utbildningen till vad-det-nu-är också.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Har 20' BA tills jag kan gå upp på lev 23. Köpte just Mansion in France eller vad det var. Ville ha snäppet upp, men saknar 50' BD så det här får duga sålänge, iaf mer BA varje dag.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på level 11. Tar sin lilla tid det här ;)

Challenges krånglade en del för mig tidigare, men verkar fungera bra nu.

Låter ju hopplöst med 150 000 BA. Där lär man ju fastna framöver...
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på level 11. Tar sin lilla tid det här ;)

Challenges krånglade en del för mig tidigare, men verkar fungera bra nu.

Låter ju hopplöst med 150 000 BA. Där lär man ju fastna framöver...

Nädå, för varje ny pojkvän blir det mer BA. Ett annat tips är att köpa husdjur så fort som möjligt, det ger bra utdelning för pengarna. Att köpa hus är billigare och bättre utdelning på BA än att hyra.

Ska du betala för att få BA är piercing, specialmakeup och borttagning av detsamma det mest givande (100 BA för 50 BD).
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*
Imorgon går jag upp på lvl 9 och sen direkt upp på 10 så fort min bimbo fettat på sig lite :)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*KL*

Idag har de nog någon bugg i sitt system. Man kan nämligen spela alla spelen hur många gånger som helst...;)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 607
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp