Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det finns en gammal stil och en "ny" gammal stil. Bara den äldsta stilen (de med jättehuvuden) gick att byta gratis.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

ja och det var den jag hade.. så gjorde ett "gratis" byte
den nya kissen är ju miniliten och fick ju köpa nya saker till den för mina vingar som jag hade passade inte alls
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Man måste inte titta på hela. Man behöver bara klicka upp så man ser båda bimbosarna sen kan man gå tillbaka till challenges och se om man vann inte. Jag orkar aldrig titta på dom. :p

ååh jag är på level 17. Hur ska jag komma upp i 150.000ba? Jättemycket ju!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Gör alla beautygrejer 3 ggr per dag såsom ändra ögonfärg-betala-gör om.
Therapist och spelen är inte att glömma.
Det går fort;)

Man måste INTE titta på alla utmaningar nuförtiden.
De läggs till automatiskt när någon klickar "accept"
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Smart!

Men idag blev jag rätt pissed off. All min inredning är borta. Jag har lagt massa pengar och tid på att fixa mitt hus och det är borta! Och på min profil så står det att jag inte har någon bimbocred, vilket jag hade förut! Vart kan man ta upp såna saker? Hittar ingen support eller något.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Okej. Ska försöka iaf. Men jag undrar vad som har hänt. Någon annan som upplevt samma sak? Något med uppdateringen att göra kanske?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

mig skällde dom ut för att jag frågade varför det kostade 9000 när det står att det är gratis att byta från det gamla djuret till det nya.. och ja jag hade det gamla.. för den nya katten finns inte lik den gamla alls.. och skrev att jag skulle läsa reglerna.. varför förstår jag inte då det ju står att det är gratis när man är i djuraffärer och i reglerna så står det inget alls om djuren.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Kolla på forumet och skriv en fråga där. Kanske det är en "allmän" bugg som uppstått. Forumet ger mycket hjälp!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Har du flyttat till någon ny lägenhet?

och bimbocreden försvinner en gång i veckan men det vet du?

Jag har fått trevligt svar från Support.

Som Madick säger så är forumet super när man har frågor :) och annars också;)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

kl


buhuu min pojkvän vill inte göra sluta med mig.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Aha. Så enkelt var det. Försvinner alla saker när man flyttar. Det var ju lite jobbigt.
Och detdär om bimbocreden visste jag faktiskt inte. haha var så glad att jag hade cred, sedan hade jag det inte längre. Men är väldigt fascinerad hur folk hinner få så mycket cred på bara en vecka!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sakerna har du ju kvar men du måste möblera igen.


Man blir alltid lika ledsen när creden försvinner;)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag har funderat på ditt djur och förstår inte riktigt. Det var ett jäkla liv för många ville ha kvar sina gamla djur, men FICK inte, de skulle helt enkelt inte finnas kvar. Ville man byta gratis var det bara under en viss period. Det är alltså flera månader sen, hur kan du då ha kvar ditt originalhusdjur när ingen annan kunde ha kvar det?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det är ju många som har kvar sina gamla djur eftersom själva "bytet" aldrig fick något datum. (Efter skulle de som hade gamla djur få nya även om de inte valt någon ny)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 606
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 504
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp