Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag har faktiskt börjat tröttna konstigt nog. Är inne minimalt på MB nu.
Tycker det är ofta det är svårt att logga in på sidan.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Herregud! Klarar man sig så långt utan att betala för spelet? Jag börjar tappa lusten lite nu, är på lvl 7 andra dagen idag, och ingen ny boyfriend på klubben. Vilken dag ska man leta upp en? Eller spelar det kanske ingen roll? Jag har ganska mycket i IQ vilket jag är stolt över, men har för lite pengar för att samla på mig BA utöver de spel som man tjänar BA på. Funderar på att ge bort min bimbo haha men vi får se, kanske blir det bättre när jag kommer upp i högre lvl.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Ju högre upp du kommer desto mindre är behovet att köpa pengar... Du får pojkvänner som ger dig mer och bättre betalda jobb.

Detta spel har lärt mig tålamod... jag har spelat i 248 dagar. Ett av målen just nu är att spela i 250 dagar, övriga mål klarade jag av för 3 veckor sen. Bara att vänta. Men det funkar i verkligheten också, jag kan vänta på saker :-)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*
Kommit till lvl 17 nu, och försöker dumpa karlfan men han är så klängig :p

Bara min åsikt, eller har många som röstar i fashion duels smak som en färgblind amöba?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Är på level 27 och ska skaffa mig en ny karl. Dumpade iaf den innan på första försöket:D

Hört något om någon grej att alltid rösta på den vänstra? Ingen aning. Röstar själv hellre på folk som iaf försökt kombinera än folk som bara slängt på en dyr klänning med hår&makeup.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

KL

Har spelat i 3 dagar nu o är på level 4 :p Idag har jag förlorat 51 challenges... haha. Det ni ;)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

*kl*

Ärligt talat...

Picture10-12.png
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Läste rubriken på den här tråden, skapade ett konto men tyckte att det verkade toktrist. Men gav det en chans, och nu är jag hooked. Skapade en ny bimbo bara för att få jobbnätterna att gå. :rofl: Får se om de överlever de lediga perioderna också. :D

Båda är nu på Level 6, kommer komma upp en level i övermorrn gissar jag på. :) Håller ni fortfarande på?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag är på lev 31. Om du inte kan gå in varje dag kan du sätta din bimbo på semester så överlever hon till nästa helg.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

KL

jag är också hooked, hel coolt ju xD haha ..
tråkigaste är att jag inte kommer nån vart utan att köpa BD nu, orkar inte vänta på att samla ihop 4390 BD xD haha .. Så jag undrar:

När man skickar ett sms för 30 SEK ska man få 10.000 BD , men går de bara om mobilen har abonemang eller går det med kontantkort också?

Jag fattar inte hur man gör för att köpa BD , nån som kan förklara? :)

Tack, Bella
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

det går med kontakt kort..
det går även om man har mobilt internet och kan skicka sms från datorn för det gör jag :)

du skriver in ditt mobilnummer och får sen ett sms som du svarar på och sen har du pengar
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag har provat Phone-alternativet där du smsar och får en kod som du skriver in. Inte haft några problem.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Tack för svaret av er båda, men vart ska man skriva in koden? Ska man svara på smset med koden? När ja gjorde de så fick jag ett sms tillbaka som det stod "invalid code" :crazy:

Sen har jag en till fråga, har jämt kommit till level 8 och det står så här:

"Have one or more indulgent body scrubs to make your skin totaly white! (if you have a tan you may need to have multiple scrubs)"


vad betyder de? Hur gör man?

Tack för svar!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Det finns på beauty center, där man sminkar sig så kan man göra en body scrub också. :)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

tack för de:D:D

Kan nån svara på hur man gör för att få BD också?
Jag skriver nr & får tillbaka ett sms där de står Hotline: & en kod. Va ska man göra med den koden? Skicka tillbaka den i ett sms till samma nr? Eller skriva in koden nån annan stans? tack för svar!
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag skickar ett sms och får detta till svar "To complete the transaction, reply with MSB. You will be billed 30.00SEK. Hotline: 840309962"
skickar tillbaka och skriver MSB till nummer 72424
Och får då svar tillbaka "Thank you.Blousar Ltd has billed 30.00SEK to your phone bill. Send HELP to 72424 for help or call 840309962.Transaction code: 57UJ8B"
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Någon som kan förklara vad man ska göra för att nå upp till detta mål?
"Mama has got to get paid! Obtain 12000 bimbo dollars!"
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 604
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 503
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp