Miss Bimbo, nån som spelat det?

Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag har aldrig bytt djur och det stog ju i djuraffären att det är gratis att byta djur(gamal till ny).. om alla har bytt djur så skulle ju det inte stå där.

Jag köpte nytt första djur strax efter jag blev medlem. Jag har spelat i 206 dagar och bytte till nytt djur häromdagen för att det stog att det var gratis. Annars hade jag gärna haft kvar min gamla kissen. Den nya är så liten och kläderna till den gamla passar ju inte på den nya.

Eller har dom bytt djur flera gånger?
Jag hade svartvit stor kisse i väldigt tecknad design som en del kläder är (längst ner i listorna) och har nu en liten grå kisse som är tecknad i finare stil som dom nyaste kläderna



men jag anser inte att man ska få ett otrevligt svar ändå! Jag frågade varför det drogs 9000 när det stog att det var gratis och det var ju bara en enkel fråga och jag fick ju ett riktigt otrevligt svar tillbaka
 
Senast ändrad:
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

klickade runt på en massa bimbosar nu (och det fanns blandade utseenden på djuren..)

dom översta är nya? och understa gamla? har ingen koll på hur hundarna såg/ser ut
29291481.jpg


Jag HADE en likadan kisse som dom två översta fast i svartvitt och har nu den kissen som är nederst på bild och som är typ 5 gånger mindre i storlek.. (den vita kissen har exakt likadanma vingar som min kisse hade som den nya drunknar i nu)
29291482.jpg
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

4 mars eller nåt kom de nyaste, det fanns en mellansort där i början av året med nya som om man hade den fick man betala för de nya nya.

Katten du visar ser dock ut som den äldsta sorten. Har du någon screencap så du kan bevisa att du hade den äldsta sorten?
 
Senast ändrad:
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

nej jag letade.. vet att jag haft.. men tycker att dom kan svara trevligt när man frågar även om man hade haft fel.. men skitsamma.. är mest sur över att dom skriver att man ska läsa reglerna nooooooga och jag har kollat och det står inget om djur i reglerna alls..?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Hur uttryckte du dig själv då? Vill man ha hjälp lönar det sig att vara översmörig, oavsett vad det gäller :-)
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Alltså vad 17, förlorar ju utmaningarna hela tiden.
Hur gör man för och vinna?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag frågade varför det drogs pengar och fick till svar att det var för den gamla stilen blabla.. och jag sa ja men jag hade ju den? och frågade igen varför det drogs pengar och det var tydligen inte passande
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Jag har spelat MissBimbo ett tag nu men det händer ju typ inget nytt? Vinna challenges, samla BD & BA, köpa kläder och ett evigt väntande. Är det bara jag som tycker det blir väldigt långtråkigt i längden?:o Eller finns det några roliga funktioner som inte jag har upptäckt?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Alltså vad sjutton, det registreras ju bara ibland när man vinner en utmaning.
Hade nyss 105 vunna, vann en till och det står ändå 105 st:confused: var likadant igår
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

De addar upp när den andra personen trycker på accept-knappen så man vet ju inte när man vinner. Är du säker?

jennis:

Forumet är nog en rätt stor del. Fast det finns ju folk 30 + levels som knappt har några inlägg på forumet men jag skulle tycka det var trist utan. Speciellt när man måste vänta länge på att levla upp.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Ja nu är även jag fast! Har redan gjort mig av med 30kr haha men är pank igen efter att ha köpt lght och kläder. Fattar inte, har David A som pojkvän, men den snåla j---- ger mig inga pengar?? Har även vunnit pengar genom spelen, och vill inte gärna betala igen för att levela upp mig till lvl 4. Hur TUSAN kommer jag vidare?? Ska jag köpa pengar igen kanske?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Köpte du lägenheten istället för att hyra?
Tycker inte du ska betala förrän kanske operationerna
level 9 & 12. Före det så går det fort.
Är du säker på att det blivit en ny dag och du inte fått pengarna?
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

jag är på lvl 6 nu, det är jäkligt segt just nu, har bara 800 BD och måste få ca 1000 BA till för att gå till nästa lvl, dessutom gjorde jag ett otroligt dumt misstag! Mitt uppdrag nr 2 var att göra slut med pojkvännen, vilket jag gjorde, men sen gick jag till clubben och fick honom IGEN! Herregud nu kan man säga att jag har slängt 600 i sjön! Ska vänta med att dumpa honom innan jag får mina BA.
Lght kanske inte var så smart att köpa haha men men jag visste inte att det skulle bli så drygt med pengar senare i spelet.
 
Sv: Miss Bimbo, nån som spelat det?

Tycker du det är segt nu, vänta bara tills du kommer högre upp. 30 dagars jobbträning, 50 dagar tills du spelat tillräckligt många dagar, 150.000 BA och strax efter ska du upp i 300.000 BA... väntan blir längre och längre för varje level.

Tips för dumpa-uppdrag. Gör de absolut sist så förlorar du minst pengar. När du inte har pojkvän får du ju inga pengar av honom heller. Att köpa lägenhet är smart, du behöver BA och det är det billigaste BA (billigare att köpa än hyra). Köpa husdjur är också ett bra drag.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 604
Senast: Lobelia
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 298
Senast: Badger
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 503
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp