verrdogan

Trådstartare
Vill bara visa lite bilder på min lilla pojk!
Förlåt om bilderna blir lite stora.
2-1.jpg

cooling.jpg

ra.jpg

DSC00205.jpg

DSC00200.jpg

44444.jpg

diva.jpg

Sv: Min Pimp!

Kläderna är köpta. Han fryser så jämt så jag fick ta å köpa lite tröjor åt han :angel:

*puttputt* nån mer som vill säga nått om min lilla sak. eller kanske har en DP att berätta om.

Ooo då fin DP :D
Dom är ju så underbart vackra!! =)

Btw är det en JRT på sista bilden? eller DSG? eller nått annat? :p

Jo då, liten är han. fast han är ändå 30cm hög. ganska stor alltså.
Tycker absolut att du ska skaffa dej en om du har funderat på de

Hihi jaa =) Fast det är ju inte förns om några år :/ När tiken går bort.. eller när jag flyttar o får jobb ^^

har två husky/vorsteh/Pointer =) Så de e inge problem me två hundar ;) men kanske med tre då jag inte ar världens bästa inkomst o får inte skaffa valp för mor förns jag flyttar hemifrån :p

Å de är ju verkligen inte billigt me hund heller. bara inköpet är ju en förmögenhet. Men en DP äter inte så mycket iaf :idea:

Nä verkligen inte! :p dom är som robotar! :p hehe eller inte ^^
Men ibland! :p Jo de är ju inte det billigaste att ha.. men som sagt en DP äter ju inte så mkt.. å sånt ^^ så dom är ju billigare i drift :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar