Sv: Min Pimp!

Är de nån som ställer ut sin Dp här? Har inte vågat mej iväg med min än. Är ju rädd för att han ska bli utbuad :crazy:
Letar efter en Dp till nu som jag vill ha på foder för ev senare köp. Får väl se om jag hittar nån. Någon som har nå tips :angel:

Brukar ställa ut pojkvännens DP. I april drar karusellen igång igen :D

Inte blir han utbuad inte! Och med 30 cm är han ganska liten, iaf om man tittar på de utställningar där jag varit med pojkvännens (han har mätt allt från 29-31 cm, oftast 30 dock), där hälften åker ut ur första rundan pga att de är för stora.
Så testa att ställa ut du! :)

Jag är ju så feg :crazy: Har aldrig ställt ut en hund innan så ja vet inte riktigt hur de går till. SEn vet ja ju inte hur han ser ut, utställningsmässigt heller :o
Vet att vissa bilder redan är visade men ja kör dom igen:angel: Va tycker ni. Finns även bilder på han på http://www.freewebs.com/ginosen/
ra.jpg
[/IMG]
DSC00200.jpg
[/IMG]

Här kommer en till. Lite svårt att ta kort på den lilla krabaten för han är ju aldrig still:devil:
snugging.jpg
[/IMG]

Jag är helt fel person att svara, så mitt förslag är att leta upp någon liten inoficiell utställning där ni kan prova på.

En liten fundering har jag bara; brukar han ha "problem" med öronen, dvs att det ena står och det andra ligger? Och hur gammal är han i såfall?

Nu kommer de snart nya bilder på Pimpen :) Om nu nån är intresserad av att se dom, men dom kommer iaf:angel:

Nån aning om varför inte alla funkade? Tar bilderna från min photobucket å lägger in dom här. Har alltid funkat jue

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 576
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V