Alltså förlåt för trådkap, men vi har varit tsm i 2 år och det har endast hänt ett par 10 tal gånger under de åren.
När vi ses imorgon ska jag nog prata lite mer(mycket) om det då det varit på tapeten lite förut, känns helt sjukt att det klassas som olagligt. Har faktiskt inte sett så på det förut, men jag har också haft sjuka kuratorer som skyllt allt på att boys will be boys osv kanske därför jag inte sett det förut?
Hatar de där bitterfittorna som tycker allt är tjejers fel när vi inte GÖR NÅT, alls.
Tack för att du startade tråden det öppnade mina ögon och hoppas allt går bra för dig, kram
Du är inte ett masturbationsverktyg för honom att använda när han vill! Du är en tänkande, kännande människa precis som han, och han har noll jävla rätt till dig och din kropp! Jättebra att den här tråden har gett dig insikt i vad han faktiskt gör mot dig, jag förstår att det är jobbigt men jag hoppas du orkar öppna ögonen helt... Jag skulle våga sätta ganska mycket på att det inte är ett helt isolerat beteende, utan att han även i andra sammanhang inte respekterar dig och ser dig som en separat människa med samma rättigheter och värde som han själv.
Heja du! Och skriv om du behöver det!