Ok nu är jag hemma och måste ventilera med er lite.
Jag börjar med att säga att det är kvinnor som har förhört mig (jag hade ett till förhör imorse) och en man som utredde anmälan och lade ned för att det inte var ett brott enligt honom.
Jag fick tag i den utredaren idag och frågade varför han skrivit den motiveringen. Han svarade att det inte var ett brott då vi ju hade haft sex kvällen innan och att jag inte sa ifrån tillräckligt.
Jag var så chockad över att han började anklaga mig och kritisera hur jag agerade. Han gjorde mig så upprörd att jag började gråta i telefonen och fick världens ångest (jag grät inte vid förhören med kvinnorna). Det kändes som jag pratade med en idiot från flashback och inte en polisman.
Sedan berättade jag delar av historien igen och han sa att det måste blivit ett missförstånd. Helt plötsligt var han helt förstående och sa typ "jaha du frös och därför gjorde du inget" då är det ett brott typ.
Så jag fick ha ett nytt förhör med en kvinna som såg till att verkligen allt i min berättelse kom med i rapporten, då det hade saknats en massa i den första.
Så nu får vi se om de gör en annan bedömning eller inte. Jag antar att det blir samma utredare.
Och tack för ert stöd! Det betyder jättemycket för mig, verkligen
.