min hund Ronja

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare rattalskare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 333
Är det verkligen din hund på bilderna? Det faktum att just de bilderna dyker upp på första resultatsidan när man gör en bildsökning på bearded collie på google verkar misstänkt (det faktum att bilderna befann sig på två olika sidor varav den ena en tysk hundsida där bilden ska representera rasen och en holländsk sida verkade underligt till att börja med). Om det är din hund kan jag inte annat än gratulera för en fin hund. :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 057
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 742
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 198

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka