MH:n i smålandstrakten

Meibla

Trådstartare
Nån som vet vart man kan gå ett MH i småland, helst runt Värnamo, eller i närheten av småland iaf? Och måste man vara medlem i klubben som håller i MH:t eller räcker det med att man är medlem i SBK?

Känns som att jag har noll koll på sånt här nuförtiden :crazy:
 
Sv: MH:n i smålandstrakten

Det räcker med medlemskap i SBK.
kolla i brukshunden som kommer där står alla mh´n 2007
 
Sv: MH:n i smålandstrakten

ah tack :bow:

En liten fråga till...

Finns det nån gräns för hur gammal hunden får va för att gå MH:t?
 
Senast ändrad:
Sv: MH:n i smålandstrakten

ah jo.. men nån övre gräns tänkte jag på... Hunden är trots allt 4 år, är det för gammalt?
 
Sv: MH:n i smålandstrakten

I mars t.ex är där Mh-beskrivning den 31 på Värnamos Bk. Du kan kolla på www.sbk.nu också om du inte har tidningen brukshunden.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 650
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 160
Senast: Hazel
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp