Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortsätter fundera på namn. Har hittills skrivit upp Leopold, Hektor och Aris på listan.
Det där med namn är ett eländeFortsätter fundera på namn. Har hittills skrivit upp Leopold, Hektor och Aris på listan.
Det där med namn är ett elände
Jag hade "tur" att namnet som var uppfödarens förslag passade mig som handen i handsken, vilket jag tolkar som att det var exakt den vovven som är menad till oss
Tjejerna på den här gården är bara blommor, så det skulle hon också få vara. När vi kommer till uppfödaren och hälsar på så börjar vi prata namn på hennes kull och det visar sig att hon redan skulle ha blom-tema på denna kull
Min lilla dam heter Lily (Lilja)
Om en månad är det hämtning...
Jag var inne på Frank ett tag, tycker det är fräckt! Men eftersom han är en 30 års present från husse så fick han bestämma den här gångenErkänner att jag är lite avis på er med fina blom-namn på era hundar... och @bollen__ s musikinspirerade namn!
Frank heter ju då Indian Black Face . Jag hade ärligt talat lite svårt även för "Frank" i början (han är ju omplacering), men nu tycker jag ändå att det är lite charmigt att han fått heta det just eftersom han kommer från Frankrike
(Lite OT kanske men ta det som en varning: importera inte en valp utan att först se till att ni slipper skämmas för stamtavlenamnet )
Jag var inne på Frank ett tag, tycker det är fräckt! Men eftersom han är en 30 års present från husse så fick han bestämma den här gången
Jag har aldrig fått välja namn till nån av mina hundar Den enda som inte heter sitt stamtavlenamn fick sitt namn nav tidigare ägare.
Bästa med nya kullen är att få vara namn-diktator och hitta på alla namnen själv!
Tror det. Spelkaraktärer. Finns så oändligt många bra namn där, som dessutom passar namntraditionen inom BC med korta namn.Har du bestämt ett tema?
Vi har inte fått välja men kommit med förslag. Dock är det ett gemensamt kullnamn och sen ett eget. Första valpen fick sitt namn av uppfödaren dock.
Unforgettable Ulay
Amazing Zeppelin
Fabulous Udo
Midsummer Nikki
Jag kan inte ens uttala detStamtavlenamnet är U´Leon de la Vallée des mouttons.
Han är född i Österrike men rasen är fransk, kennelnamnet betyder "från fårens dal"Jag kan inte ens uttala det