Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det lät inte som ironi tyvärr, därav varningsklockorna. Samtidigt är det svårt att bedöma när man pratar för första gången och båda är lite nervösa. Och där kom varningsklocka nummer två - han hade druckit ett par öl för att våga ringa upp.

Men jag tänker träffa honom i helgen så får vi se vart det lutar.

Det lät inte som ironi tyvärr, därav varningsklockorna. Samtidigt är det svårt att bedöma när man pratar för första gången och båda är lite nervösa. Och där kom varningsklocka nummer två - han hade druckit ett par öl för att våga ringa upp.

Förstår din avvaktande känsla, helt klart!

Magkänslan! :bump:Sen ni har träffats, alltså! ;)

Senast ändrad:
Samtidigt tycker jag det låter smart att inte låta magkänslan stjälpa det redan nu. Magkänslor är ofta överskattade, tycker jag.

Att träffa honom ändå låter vettigt - fast risken är väl att han hällt sig några öl då också, eftersom han behövde göra det för att våga prata i telefon. :meh:

Nä, magkänslan har jag slutat lita på. Den har styrt mig rent åt skogen för många gånger!

Jag som avskyr att ringa kan förstå att han behövde stärka sig lite och hade han inte sagt det hade jag inte hört det på honom. Har man levt i ett förhållande i 18 år så kan det inte vara helt lätt att vara ute på marknaden igen. Börjar man däremot ta en öl inför varje ny sak man ska göra så är det tack och hej från mitt håll.

Meningen var att jag skulle åka hem till honom och grilla i helgen men nu har jag styrt upp det till att träffas på stan för en fika först (då måste han ta bilen) och om allt käns bra då så kan vi ändå grilla på kvällen.
Skönt att vi bor så nära, alla andra jag träffat har varit minst en timma med bil och då blir det så mycket svårare att pussla ihop.

Men jag antar att du har bilder på dig själv och inte på citat i din profil :)
Inga bilder på mig utbytta mot citat-bilder. :)
Tycker iof inte det ska vara dem med massa solnedgångar och djur. Bara citat. Hade jag hittat en kille med kloka ord skulle det kunna få mig lite nyfiken.
Tänk vad olika vi alla är! :)

Ja herregud!

Jag får lite kräkkänslor av alla dessa solnedgångsbilder med käcka citat eller tecknade djur som säger något fyndigt eller djupt. Både på dejtingsiter och facebook

Bara för dig då:

1389464043568480.jpg

;)

Slentrianloggar på en av siterna vid en rastplats efter vägen. Hunden har ätit morot, och jag har hällt upp en kopp kaffe.

En kvinna har besökt min profil för andra gången. Jag checkar. Hon saknar profilbild, men har en handfull dolda fotografier. Av en ren ryggmärgsreflex kollar jag ändå.
Hon har gjort dem tillgängliga för mig.

Tror ni att hon försöker säga något sublimt, eller har bara klickfingret sluntit?

Slentrianloggar på en av siterna vid en rastplats efter vägen. Hunden har ätit morot, och jag har hällt upp en kopp kaffe.

En kvinna har besökt min profil för andra gången. Jag checkar. Hon saknar profilbild, men har en handfull dolda fotografier. Av en ren ryggmärgsreflex kollar jag ändå.
Hon har gjort dem tillgängliga för mig.

Tror ni att hon försöker säga något sublimt, eller har bara klickfingret sluntit?
:up:

hur har ni koll på hur många ggr en person har besökt er? På min dejtingsida står det bara vilka som har besökt och inte antal ggr just den har varit på sidan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
617
Senast: MJLee
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 756
Senast: Mineur
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka