R
Raderad medlem 94602
Men jag antar att du har bilder på dig själv och inte på citat i din profilHaha! Tala inte illa om kloka citat! Jag älskar sådana och skickar dem gärna till alla jag känner i tid och otid.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag antar att du har bilder på dig själv och inte på citat i din profilHaha! Tala inte illa om kloka citat! Jag älskar sådana och skickar dem gärna till alla jag känner i tid och otid.![]()
Det lät inte som ironi tyvärr, därav varningsklockorna. Samtidigt är det svårt att bedöma när man pratar för första gången och båda är lite nervösa. Och där kom varningsklocka nummer två - han hade druckit ett par öl för att våga ringa upp.
Men jag tänker träffa honom i helgen så får vi se vart det lutar.
Frågan är ju om han dejtar för att han själv vill träffa en trevlig tjej, eller om han gör det för att föräldrarna tycker att han ska göra det...
Magkänslan!Det lät inte som ironi tyvärr, därav varningsklockorna. Samtidigt är det svårt att bedöma när man pratar för första gången och båda är lite nervösa. Och där kom varningsklocka nummer två - han hade druckit ett par öl för att våga ringa upp.
Men jag tänker träffa honom i helgen så får vi se vart det lutar.
Ja herregud!Men jag antar att du har bilder på dig själv och inte på citat i din profil![]()
Inga bilder på mig utbytta mot citat-bilder.Men jag antar att du har bilder på dig själv och inte på citat i din profil![]()
Ja herregud!
Jag får lite kräkkänslor av alla dessa solnedgångsbilder med käcka citat eller tecknade djur som säger något fyndigt eller djupt. Både på dejtingsiter och facebook
Bara för dig då:
![]()
Den är ju jättefin!*kräksmiley*
Javisst men man orkar inte engagera sig i verkligheten. Ni vet det här otäcka som pyskologerna hela tiden varnar för, nämligen de sk förväntningarna............som senare visar sig inte infriasJag tror citaten handlar om det vi varit inne på förut. Det visar hur man skulle vilja vara.
Gammeln gillar dettaBara för dig då:
![]()
![]()
Slentrianloggar på en av siterna vid en rastplats efter vägen. Hunden har ätit morot, och jag har hällt upp en kopp kaffe.
En kvinna har besökt min profil för andra gången. Jag checkar. Hon saknar profilbild, men har en handfull dolda fotografier. Av en ren ryggmärgsreflex kollar jag ändå.
Hon har gjort dem tillgängliga för mig.
Tror ni att hon försöker säga något sublimt, eller har bara klickfingret sluntit?
Jo. Jag brukar blocka totalt ointressanta besökare efter typ femtonde gången de varit in o kikat, utan att höra av sighur har ni koll på hur många ggr en person har besökt er? På min dejtingsida står det bara vilka som har besökt och inte antal ggr just den har varit på sidan.