Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten, ett tänkbart svar vore ju Det säger de om mig också så då måste vi ju passa ihop!

Underbart! :bow:

Annars så vill nog en man som tycker det är viktigt med manlighet ha en " kvinnlig kvinna" dvs ngn som kan gå i höga klackar
Jag tolkar det efter att ha läst många tidigare presentationer

Underbart! :bow:

Annars så vill nog en man som tycker det är viktigt med manlighet ha en " kvinnlig kvinna" dvs ngn som kan gå i höga klackar
Jag tolkar det efter att ha läst många tidigare presentationer

Du har säkert rätt. Det där med klackar verkar stå för något särskilt i dejting/annonssammanhang. Och jag gillar varken klackar än det de anses betyda i de sammanhangen. Man ser heller aldrig någon som skriver om foträta sandaler där.

Du har säkert rätt. Det där med klackar verkar stå för något särskilt i dejting/annonssammanhang. Och jag gillar varken klackar än det de anses betyda i de sammanhangen. Man ser heller aldrig någon som skriver om foträta sandaler där.

Haha jag har också undrat om klackar. Flera män skriver att jag söker dig som gillar att gå i höga klackar och vara kvinnlig. Vad är det?

Eller är det ngn kod för ngt sexuellt? Jag är nu förvirrad.:confused:

Haha jag har också undrat om klackar. Flera män skriver att jag söker dig som gillar att gå i höga klackar och vara kvinnlig. Vad är det?

Eller så är han så osäker på sin manlighet att det behöver synas (med klackar) vem som är kvinnan i förhållandet :banghead:

Alltså jag uppfattar det som att han vill ha dig lite våpig, undergiven, ha urringat och inte säga saker som att "föräldraledigheten borde kvoteras" och "jag tror faktiskt jag ska sluta raka benen".

När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15 - annars göre jag mig icke besvär.

Alltså jag uppfattar det som att han vill ha dig lite våpig, undergiven, ha urringat och inte säga saker som att "föräldraledigheten borde kvoteras" och "jag tror faktiskt jag ska sluta raka benen".

Mmmm... Passar nog inte mig som stör mig på män som tycker det är viktiga att vara manliga. Samt att jag vill ha en hemmaman om man ska skaffa barn.

När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15.
Är det så? Jag har alltid tolkat det som att det står för ungefär detsamma för kvinnan som använder det som för mannen. Att hon menar typ Oroa dig inte, jag är inte feminist.

Vad säger ni om en presentation där mannen skriver vad han tar i bänkpress, och massa andra lyft.
Tror inte det är gjort med glimten i ögat...

När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15 - annars göre jag mig icke besvär.
Förresten: det där förutsätter ju att hon skriver ut sin längd också. Gör man det i presentationen?

Har hon krav på längd vore det väl bättre att skriva typ Du ska vara minst 185 lång - än att använda skorna som kod.

Framför allt längre kvinnor som tar upp denna detalj skriver ut i klartext vad de menar.
Den längsta jag har dejtat hade det som ett absolut krav. Hon var 179.

På HP skriver längd man på centimetern.

Framför allt längre kvinnor som tar upp denna detalj skriver ut i klartext vad de menar.
Den längsta jag har dejtat hade det som ett absolut krav. Hon var 179.

På HP skriver längd man på centimetern.

Ja, skriver de ut det i klartext är väl problemet ur världen? Då behöver de ju inte använda skorna som kod.

Det låter bökigt att ha skor som kod för längd..vill du ha en viss längd på partner så måstecdet ju vara bättre art skriva det.

Jag är nog lite udda men en kvinna med ett par bra löparskor på fötterna ger pluspoäng hos mig. Men olika män tänder på olika saker ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
617
Senast: MJLee
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka