Nu ska jag logga ut och dra iväg på veckans andra dejt!Med olika personer...
![]()
Ha så kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska jag logga ut och dra iväg på veckans andra dejt!Med olika personer...
![]()
En person som skriver i presentstionen att folk brukar tycka art jag ser manlig ut.
Förresten, ett tänkbart svar vore ju Det säger de om mig också så då måste vi ju passa ihop!
Underbart!
Annars så vill nog en man som tycker det är viktigt med manlighet ha en " kvinnlig kvinna" dvs ngn som kan gå i höga klackar
Jag tolkar det efter att ha läst många tidigare presentationer
Du har säkert rätt. Det där med klackar verkar stå för något särskilt i dejting/annonssammanhang. Och jag gillar varken klackar än det de anses betyda i de sammanhangen. Man ser heller aldrig någon som skriver om foträta sandaler där.
Haha jag har också undrat om klackar. Flera män skriver att jag söker dig som gillar att gå i höga klackar och vara kvinnlig. Vad är det?
Eller är det ngn kod för ngt sexuellt? Jag är nu förvirrad.![]()
Haha jag har också undrat om klackar. Flera män skriver att jag söker dig som gillar att gå i höga klackar och vara kvinnlig. Vad är det?
Eller är det ngn kod för ngt sexuellt? Jag är nu förvirrad.![]()
Alltså jag uppfattar det som att han vill ha dig lite våpig, undergiven, ha urringat och inte säga saker som att "föräldraledigheten borde kvoteras" och "jag tror faktiskt jag ska sluta raka benen".
Är det så? Jag har alltid tolkat det som att det står för ungefär detsamma för kvinnan som använder det som för mannen. Att hon menar typ Oroa dig inte, jag är inte feminist.När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15.
När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15 - annars göre jag mig icke besvär.
Förresten: det där förutsätter ju att hon skriver ut sin längd också. Gör man det i presentationen?När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15 - annars göre jag mig icke besvär.
Framför allt längre kvinnor som tar upp denna detalj skriver ut i klartext vad de menar.
Den längsta jag har dejtat hade det som ett absolut krav. Hon var 179.
På HP skriver längd man på centimetern.
Har inget emot om du fick kvinnosläktet att tala mindre kod och mer klartext, så be my guest.
Du har säkert rätt. Det där med klackar verkar stå för något särskilt i dejting/annonssammanhang. Och jag gillar varken klackar än det de anses betyda i de sammanhangen. Man ser heller aldrig någon som skriver om foträta sandaler där.
Får du människor att sluta använda kod och mer klartext så slår du två flugor i en smäll.Har inget emot om du fick kvinnosläktet att tala mindre kod och mer klartext, så be my guest.