Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju missat att lämna rapport om min dejt igår! Den var jättelång! :D Eller ja, den i måndags var ju helt klar på 2,5 h så att träffas vid 18 och skiljas åt efter midnatt räknar jag än så länge som långt. Vi tog ett par öl på ett ställe, gick en liten promenad och hittade en mysig pub och stannade där tills det var lagom att försvinna för att hinna med sista t-banan (åt varsitt håll). Inget hångel. Jag hade inte hoppat undan om han hade tagit initiativ, men kände mig "så där" inspirerad själv att göra det i lysrörsbelysning på perrongen. Väldigt trevligt och vi ska i alla fall ses igen nästa vecka! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
617
Senast: MJLee
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka