Jo. Jag brukar blocka totalt ointressanta besökare efter typ femtonde gången de varit in o kikat, utan att höra av sig![]()
men står det då antalet ggr som den varit inne? eller håller du koll själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo. Jag brukar blocka totalt ointressanta besökare efter typ femtonde gången de varit in o kikat, utan att höra av sig![]()
På HP står det iafmen står det då antalet ggr som den varit inne? eller håller du koll själv?
Står på HP, inte på MPmen står det då antalet ggr som den varit inne? eller håller du koll själv?
känner igen det där.Jo. Jag brukar blocka totalt ointressanta besökare efter typ femtonde gången de varit in o kikat, utan att höra av sig![]()
Kuken ska ju ha sitt, som @Lillelorden brukar sägakänner igen det där.
en man som var betydligt mycket yngre än jag tittade in i stort sett dagligen och jag frågade till slut varför.
"man blir ju lite kåt" svarade han.
Åtminstone ärlig...![]()
Härligt! Vid din(vår) ålder får man inte vara så kräsen!känner igen det där.
en man som var betydligt mycket yngre än jag tittade in i stort sett dagligen och jag frågade till slut varför.
"man blir ju lite kåt" svarade han.
Åtminstone ärlig...![]()
Jag brukar kolla in samma profiler för jag har så dåligt minne. Och det är faktiskt sant!![]()
Skriv och fråga!En person som skriver i presentstionen att folk brukar tycka art jag ser manlig ut.
Hur ser man ut då?![]()
En person som skriver i presentstionen att folk brukar tycka art jag ser manlig ut.
Hur ser man ut då?![]()
Och hår på bröstet!Helskägg? Det är ganska manligt. Det är rätt sällan man ser kvinnor i helskägg i alla fall.
Skriv och fråga!
Så trots att han lägger ut bilder så beskriver han sitt utseende så som andra brukar beskriva det? Låter lite märkligt.Haha..
På bilderna såg han ut som folk gör mest.. Lite mullig, kort hår..
Tja..
Jag tycker bara det är intressant med vad som anses vara manligt/ kvinnligt utseende.
Alltså när jag ser mig i spegeln så ser jag ibland ut som min mormor. Men det är inget jag skulle framhålla i en presentation![]()
Så trots att han lägger ut bilder så beskriver han sitt utseende så som andra brukar beskriva det? Låter lite märkligt.
Han kanske garderar sig, ifall nån skulle tycka att han ser "kvinnlig" ut... (Vad nu det är...Japp .. Lägger man ut bild brukar man ju inte behöva beskriva utseendet