Ännu konstigare när de frågar utan att ha någon själv!Det sim också är konstigt är folk som mailar- vem är du? Berätta lite om dig själv.. När man har en presentation. Då kan de ju läsa först och fråga vidare efter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ännu konstigare när de frågar utan att ha någon själv!Det sim också är konstigt är folk som mailar- vem är du? Berätta lite om dig själv.. När man har en presentation. Då kan de ju läsa först och fråga vidare efter det.
Det var ju en kille som mailade som berättade i sin presentation hur mkt han tar i bänkpress etc. Ska jag maila tillbaka och skriva att jag tar mer än du i bänkpress?
Plussa på 10 kg och säg att du dejtar inte ngn som tar under det.Det var ju en kille som mailade som berättade i sin presentation hur mkt han tar i bänkpress etc. Ska jag maila tillbaka och skriva att jag tar mer än du i bänkpress?
Blev tvungen att logga in för att kunna gilla den härBara för dig då:
![]()
![]()
Gör det![]()
Plussa på 10 kg och säg att du dejtar inte ngn som tar under det.![]()
Visst är den söt? Jag blir alldeles rörd av den. Katten hjälper matte att leta nätdejtar och är orolig för att hon ska träffa en katthatareBlev tvungen att logga in för att kunna gilla den här![]()
![]()
![]()
Visst är den söt? Jag blir alldeles rörd av den. Katten hjälper matte att leta nätdejtar och är orolig för att hon ska träffa en katthatare![]()
Haha... Jag vill bara retas känner jag... Typ bara lägga upp kartbilder på presentationen och skriva att jag har tio katter som alla heter Fiffi.
Haha... Jag vill bara retas känner jag... Typ bara lägga upp kattbilder på presentationen och skriva att jag har tio katter som alla heter Fiffi.
Det var ju en kille som mailade som berättade i sin presentation hur mkt han tar i bänkpress etc. Ska jag maila tillbaka och skriva att jag tar mer än du i bänkpress?
6 set med 3 rep?
Nu har bänkpresskillen svarat
" det är inte möjligt att du tar mer i bänkpress än mig, du är ju tjej. Vad tar du då?
Mvh
Han har skrivit i presentationen att han tar 6*3 95 kg
Vad menar han med 6* 3 ? 95 kg fattar jag men det innan?
"Tjej?Nu har bänkpresskillen svarat
" det är inte möjligt att du tar mer i bänkpress än mig, du är ju tjej. Vad tar du då?