Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nappskor... säger min kompis, man får "alltid napp då"Haha jag har också undrat om klackar. Flera män skriver att jag söker dig som gillar att gå i höga klackar och vara kvinnlig. Vad är det?
Eller är det ngn kod för ngt sexuellt? Jag är nu förvirrad.![]()
Nappskor... säger min kompis, man får "alltid napp då"![]()
Eller... "Come on, sock it to me, babe..."När en kvinna skriver att 'jag tycker om att gå i höga klackar' är den dolda koden att jag ska vara minst 10 cm längre, gärna 15 - annars göre jag mig icke besvär.
Ok det kanske är åt båda håll. Män söker någon som är yngre och kortare än de själva enligt min erfarenhet på dejtingsidan
Utan att veta, eftersom det sällan är ett problem för mig med mina 162 cm över havet, så tror jag att det framförallt är väldigt långa kvinnor som nämner detta med högklackat, då dom (antagligen) vill slippa vara huvudet längre än sin partner.
Tycker kvinnor.Det här är en typisk norm. Män skall vara längre.
Massa bukefalister har haft längdpreferenser när det gäller kvinnliga partners. Samtliga har varit hyfsat korta män och sökt kortare (ofta mycket smala) kvinnor. Kvinnor som är "petite" typ. Jag tror båda könen är lika längdbesatta (som grupper då).Tycker kvinnor.
Har aldrig hört talas om en man som bryr sig om längden på en kvinna, om han får ligga.
Inte ens om han inte får ligga. Vad spelar längden för roll?Tycker kvinnor.
Har aldrig hört talas om en man som bryr sig om längden på en kvinna, om han får ligga.
Har aldrig hört om att en man bryr sig om något, bara han får ligga. Wham, bam, thank you ma'am = töm och glöm på ren svenska.Tycker kvinnor.
Det finns ju, faktiskt, kvinnor som också praktiserar den metoden!Har aldrig hört om att en man bryr sig om något, bara han får ligga. Wham, bam, thank you ma'am = töm och glöm på ren svenska.![]()
Jo, det är nog en sexuell signal. ("Jag kan bara gå pytte-pyttesteg. Jag har lite problem med balansen...Lägg din arm om mig och för mig... framåt/hem till dig/till din säng..."Hm... Så vad är det med högklackat? Signalerar de ngt sexuellt? Eller är det bäraren som får självförtroende?
De brukar dock inte hugga på vad som helst, tricket med påse över huvudet eller coyote ugly är typiskt "manliga" skämt, i stil med PF:s manligt och kvinnligt lista.Det finns ju, faktiskt, kvinnor som också praktiserar den metoden!![]()
Jo, det är nog en sexuell signal. ("Jag kan bara gå pytte-pyttesteg. Jag har lite problem med balansen...Lägg din arm om mig och för mig... framåt/hem till dig/till din säng..."Hm... Så vad är det med högklackat? Signalerar de ngt sexuellt? Eller är det bäraren som får självförtroende?
Säker på det?De brukar dock inte hugga på vad som helst, tricket med påse över huvudet eller coyote ugly är typiskt "manliga" skämt, i stil med PF:s manligt och kvinnligt lista.![]()