Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok det kanske är åt båda håll. Män söker någon som är yngre och kortare än de själva enligt min erfarenhet på dejtingsidan

Här kan nog finnas utrymme för övertolkningar.

Män tror att kvinnor vill ha längre män och tycker därför det är meningslöst att skriva till längre kvinnor. Och vice versa.

Sen finns det ju ganska många kvinnor som uttryckligen skriver att de söker längre män. Jag vet inte om män uttyckligen skriver att de söker kortare kvinnor

Det här är en typisk norm. Män skall vara längre.

Utan att veta, eftersom det sällan är ett problem för mig med mina 162 cm över havet, så tror jag att det framförallt är väldigt långa kvinnor som nämner detta med högklackat, då dom (antagligen) vill slippa vara huvudet längre än sin partner.

Vi är lika långa ju. Mona....det är ett omen. Det ÄR du och jag :love:

Jaha, dejtingrapport, då...*suck* Det var... trevligt, bra musik, fin sommarkväll, men inget mer. Kommer kanske att bli kompisar, enligt mig då... Kan bero på mina ballerinaskor...;)

OCH MITT UNDER DEJTEN BÖRJAR LÖRDAGSKILLEN MESSA!!! Jo, lätt att behålla fokus då!:angel:

Har haft en trevlig dejt, men ser fram emot lördagen;)

Apropå, högklackat ;) Yes! Då når jag över bardisken! :D

Tycker kvinnor.
Har aldrig hört talas om en man som bryr sig om längden på en kvinna, om han får ligga.
Massa bukefalister har haft längdpreferenser när det gäller kvinnliga partners. Samtliga har varit hyfsat korta män och sökt kortare (ofta mycket smala) kvinnor. Kvinnor som är "petite" typ. Jag tror båda könen är lika längdbesatta (som grupper då).

Hm... Så vad är det med högklackat? Signalerar de ngt sexuellt? Eller är det bäraren som får självförtroende?
Jo, det är nog en sexuell signal. ("Jag kan bara gå pytte-pyttesteg. Jag har lite problem med balansen...Lägg din arm om mig och för mig... framåt/hem till dig/till din säng...";))

Hm... Så vad är det med högklackat? Signalerar de ngt sexuellt? Eller är det bäraren som får självförtroende?
Jo, det är nog en sexuell signal. ("Jag kan bara gå pytte-pyttesteg. Jag har lite problem med balansen...Lägg din arm om mig och för mig... framåt/hem till dig/till din säng...";))

Jag tycker det är snyggt med stilettklackar och kände mig mycket snyggare med klack. Och känner man sig snygg blir man ju attraktivare för andra .
Nu för tiden skulle jag inte kunna gå mer än 2 meter i dylika dojor - skrikande.
Känner mig faktiskt bäst i mina vandrarkängor för det känns mest jag.
Ang längd så har jag alltid omedvetet dragits till män som är 175-185 cm långa. Alltså längre än mig men inte alltid om jag hade klack. Och mina ex hade inget emot mina klackskor.

Appropå längden på killar så har jag haft pojkvänner från strax under 160 till runt 200. Är själv 161.

Och jag kan helt klart konstatera att det inte är höjden över havet som är det avgörande utan vad som finns mellan öronen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
617
Senast: MJLee
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 760
Senast: Mineur
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 037
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka