Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inlägget du svarade på har fyra meningar.sista meningen ja , men de första 5 ...Not.
men det ärju bra o gardera sig![]()
Ja nu börjar det likna något!Sexpotential?
BLÄ! Nej! Vad är det för fel på dig som funderar över sådant?Har ni registrerat olika beteenden och preferenser baserat på måncyklerna
Om jag knullar en mamma så gör jag det inte för att hon är en mamma. Du kanske tänder på mammor men det gör inte jag.Öhhh, mammor behöver knulla dom med
Bäst att vara extra tydlig så att @martha eventuellt förstår: Jag har ingenting emot att knulla med kvinnor som har barn.Om jag knullar en mamma så gör jag det inte för att hon är en mamma. Du kanske tänder på mammor men det gör inte jag.
Behövs inte, jag är fantastisk 24/7, 365.En fråga till de många kvinnor här. Har ni registrerat olika beteenden och preferenser baserat på måncyklerna och har ni tänkt på de forskningsrönen om just hormonstörande preventivmedel? Har ju varit en del artiklar om det på sistone i populärmedia?
Tycker inte det verkar korkat alls. Snygga killar som inte vet om det är ju fantastiskt! Väl värt en andra dejtIkväll var jag på min tredje förstadejt sedan HP-joinandet! Vi gick en lagom lång promenad och drack sedan exakt en öl, innan vi tog en tunnelbana som jag behövde hoppa av före honom ocheeeh därför var det "inte läge" för testhångel. (VAD I... Det är en förbannelse.)
I alla fall. Det här var en trevlig person om än lite slätstruken. Eller mycket slätstruken, för att inte säga "lite halvtrist". Det kan ha berott på blyghet, för efter halva ölen tyckte i alla fall jag att det blev bättre (men det kanske var mina krav som sänktes?) och det tycker jag är helt okej så länge det är övergående. Samtidigt så har jag lyxproblemet att min mejlkorg för tillfället är ganska full av lämpliga kandidater, och båda personerna som jag träffat tidigare vill jag ju träffa igen, och skulle jag lägga ytterligare en kväll på dagens man så förbrukas ju den.
Såeeeh... Exakt hur korkat är det att jag funderar på att träffa honom igen och testa honom ganska hårt (typ faktiskt köra anställningsintervjuvarianten på riktigt, eventuellt inklusive praktiskt prov) baserat endast på att han är helt sjukt snygg och inte alls verkar veta om det?![]()
![]()
Är du på riktigt? Skojar du inte?Jag tycker att det är tråkigt att du inte anser att du är vacker. Verkligen.
.
Fast det är ju du själv som är utseendefixerad ... Och du är alltid stenhård mot dig själv när det gäller ditt utseende. Jag undrar om det inte är det Mammas reagerar på.Är du på riktigt? Skojar du inte?
Tror du seriöst att en medelålders kvinna med bara ett bröst, 20 kilos övervikt ocvh oändliga mängder överskottshud bör tycka att hon är VACKER????
Jag är bra på många sätt. Det finns ett antal saker jag är bra på. Jag gör ett bra jobb, mina vänner gillar mig.
Men utseendet???
Varför i hela friden ska man tycka att man är vacker??
Har inte utseendefixeringen nått nya höjder här?
Du kanske tänder på mammor men det gör inte jag.
Inlägget du svarade på har fyra meningar.
Om jag knullar en mamma så gör jag det inte för att hon är en mamma. Du kanske tänder på mammor men det gör inte jag.
Bäst att vara extra tydlig så att @martha eventuellt förstår: Jag har ingenting emot att knulla med kvinnor som har barn.
Finns studier som visar att kvinnors preferenser om val av man förändras beroende på vart i menscyklen dom är.BLÄ! Nej! Vad är det för fel på dig som funderar över sådant?![]()
Stämmer säkert utmärkt. Känner dig inte även om man börjat få en liten hum haha =)Behövs inte, jag är fantastisk 24/7, 365.![]()