Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja nu börjar det likna något! :) Egentligen är knullbar refererbar till det engelska uttrycket shagable [shag, shagging] som typ har innebörden he isn't anything to write home to ma and dad about, but he is shagable indeed.

Senast ändrad av en moderator:
Ikväll var jag på min tredje förstadejt sedan HP-joinandet! Vi gick en lagom lång promenad och drack sedan exakt en öl, innan vi tog en tunnelbana som jag behövde hoppa av före honom ocheeeh därför var det "inte läge" för testhångel. (VAD I... Det är en förbannelse.)

I alla fall. Det här var en trevlig person om än lite slätstruken. Eller mycket slätstruken, för att inte säga "lite halvtrist". Det kan ha berott på blyghet, för efter halva ölen tyckte i alla fall jag att det blev bättre (men det kanske var mina krav som sänktes?) och det tycker jag är helt okej så länge det är övergående. Samtidigt så har jag lyxproblemet att min mejlkorg för tillfället är ganska full av lämpliga kandidater, och båda personerna som jag träffat tidigare vill jag ju träffa igen, och skulle jag lägga ytterligare en kväll på dagens man så förbrukas ju den.

Såeeeh... Exakt hur korkat är det att jag funderar på att träffa honom igen och testa honom ganska hårt (typ faktiskt köra anställningsintervjuvarianten på riktigt, eventuellt inklusive praktiskt prov) baserat endast på att han är helt sjukt snygg och inte alls verkar veta om det? :sneaky: :o

Ok, VAD är det med karlar och deras mammor?
Jag fick just mail från en som ville att jag skulle vara hans mamma och låta honom dia mina bröst samtidigt som jag smeker hans hår ömt...

Funderar på om det är samma som flyttlådskillen

Intressant! Fick just ett mail av en som skrev att han vill lära känna mig. Jag tyckte inte han verkade ett dugg intressant, så jag väntade lite med att svara. Kanske 30 minuter senare då jag skulle "tacka för visat intresse" hade han pausat sitt medlemskap. Nå, han gjorde det lättför mig iaf ;) En tackar!

En fråga till de många kvinnor här. Har ni registrerat olika beteenden och preferenser baserat på måncyklerna och har ni tänkt på de forskningsrönen om just hormonstörande preventivmedel? Har ju varit en del artiklar om det på sistone i populärmedia?
Behövs inte, jag är fantastisk 24/7, 365. ;)

Ikväll var jag på min tredje förstadejt sedan HP-joinandet! Vi gick en lagom lång promenad och drack sedan exakt en öl, innan vi tog en tunnelbana som jag behövde hoppa av före honom ocheeeh därför var det "inte läge" för testhångel. (VAD I... Det är en förbannelse.)

I alla fall. Det här var en trevlig person om än lite slätstruken. Eller mycket slätstruken, för att inte säga "lite halvtrist". Det kan ha berott på blyghet, för efter halva ölen tyckte i alla fall jag att det blev bättre (men det kanske var mina krav som sänktes?) och det tycker jag är helt okej så länge det är övergående. Samtidigt så har jag lyxproblemet att min mejlkorg för tillfället är ganska full av lämpliga kandidater, och båda personerna som jag träffat tidigare vill jag ju träffa igen, och skulle jag lägga ytterligare en kväll på dagens man så förbrukas ju den.

Såeeeh... Exakt hur korkat är det att jag funderar på att träffa honom igen och testa honom ganska hårt (typ faktiskt köra anställningsintervjuvarianten på riktigt, eventuellt inklusive praktiskt prov) baserat endast på att han är helt sjukt snygg och inte alls verkar veta om det? :sneaky: :o
Tycker inte det verkar korkat alls. Snygga killar som inte vet om det är ju fantastiskt! Väl värt en andra dejt:)

Jag tycker att det är tråkigt att du inte anser att du är vacker. Verkligen. :(
.
Är du på riktigt? Skojar du inte?

Tror du seriöst att en medelålders kvinna med bara ett bröst, 20 kilos övervikt ocvh oändliga mängder överskottshud bör tycka att hon är VACKER????

Jag är bra på många sätt. Det finns ett antal saker jag är bra på. Jag gör ett bra jobb, mina vänner gillar mig.
Men utseendet???
Varför i hela friden ska man tycka att man är vacker??

Har inte utseendefixeringen nått nya höjder här?

Är du på riktigt? Skojar du inte?

Tror du seriöst att en medelålders kvinna med bara ett bröst, 20 kilos övervikt ocvh oändliga mängder överskottshud bör tycka att hon är VACKER????

Jag är bra på många sätt. Det finns ett antal saker jag är bra på. Jag gör ett bra jobb, mina vänner gillar mig.
Men utseendet???
Varför i hela friden ska man tycka att man är vacker??

Har inte utseendefixeringen nått nya höjder här?
Fast det är ju du själv som är utseendefixerad ... Och du är alltid stenhård mot dig själv när det gäller ditt utseende. Jag undrar om det inte är det Mammas reagerar på.

Man kanske inte tycker att man är särskilt vacker när man ser sig i spegeln, men när man har sex med någon som visar att hen uppskattar ens kropp - då kan man känna sig vacker.

Om jag knullar en mamma så gör jag det inte för att hon är en mamma. Du kanske tänder på mammor men det gör inte jag.

Kan ju så vara för dig men just MILF betyder ju mothers I like to fuck ..Jag är gärna en MILF , idag t om en GILF ;)
Mammor är ju helt vanliga människor och nga tänder på mammor överlag skulle jag vilja påstå men nu är uttrycket som det är , folk hittar på ord hela tiden , det har väl knappast med det att göra liksom
om du tycker det är hemskt så får ju det stå för dig o inte hela mänskligheten

BLÄ! Nej! Vad är det för fel på dig som funderar över sådant? :wtf:
Finns studier som visar att kvinnors preferenser om val av man förändras beroende på vart i menscyklen dom är.
Samma finns studier som visar att män som fungerar bra medans man är tex på p piller blir typ motbjudande när man slutar. Där av frågan.
Så frågan är logisk men kanske inte helt uppenbar om man inte läst eller hört något om det. Och även relevant för dejting. Bara nyfiken på om någon märkt av det eller ej. Dvs om det finns någon sanning i påståendena med referense till bukes dating tråd! =)

Är väl för färgad av boken "Sex at dawn" med. Ganska intressant bok om människans sexualitet och om jämställdhet gillar speciellt jämförelsen mellan jägar och samlar samhällena jämfört med när folk började ta mark i ägo och odla / bruka jorden..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
621
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
Svar
18
· Visningar
1 410
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka