Är du på riktigt? Skojar du inte?
Tror du seriöst att en medelålders kvinna med bara ett bröst, 20 kilos övervikt ocvh oändliga mängder överskottshud bör tycka att hon är VACKER????
Jag är bra på många sätt. Det finns ett antal saker jag är bra på. Jag gör ett bra jobb, mina vänner gillar mig.
Men utseendet???
Varför i hela friden ska man tycka att man är vacker??
Har inte utseendefixeringen nått nya höjder här?
@mandalaki har många poänger, det är just att du dömer dig själv så hårt jag reagerar mot. Att skriva att man skulle känna sig äcklig bredvid någon som är vältränad, det är ett otroligt starkt och nedsättande ord om sig själv. Vacker kan bytas ut mot attraktiv eller vad som helst, men motsatsen till att känna sig äcklig. Dvs hur man känner sig. Och det sitter inte i ålder, antal bröst eller överskottshud. Jag kunde känna mig attraktiv när jag var så överviktig att jag såg gravid ut (allt fett sätter sig på magen) och kissade på mig dagligen, det är liksom inte det där "objektivt vacker" jag menar, utan att känna sig vacker, attraktiv eller vad man nu vill använda för ord. Och det är inte att man går omkring och suckar samtidigt som man tittar sig i spegeln, utan att man, iallafall inte alltid, tycker om sig själv och inte nedvärderar en själv på grund av sitt utseende.