Jag tycker egentligen att uttrycket "sexuellt möjlig" är mycket bättre än knullbar. Mycket roligare att säga.
Sexpotential?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker egentligen att uttrycket "sexuellt möjlig" är mycket bättre än knullbar. Mycket roligare att säga.
Ofta vet jag rätt tidigt om jag vill träffa personen igen. Ibland är det egentligen uppenbart redan innan.
Nu dejtar jag inte sen nästan ett år, singel sen ett halvår och ganska tillfreds - men jag har ju dejtat en del tidigare.
En snubbe som jag skrivit med i flera veckor på dejtingsidan (och på msn, ty detta var länge sedan) skulle jag ha en dejt med, en lunchdejt. Jag befann mig den dagen i Malmö och tyckte att där finns ju många ställen att äta en mysig dejtlunch på.
Men icke, snubben ville ses på ett jättestort köpcentrum i Malmös utkanter. Utanför McDonalds.
Och japp, där står han, ser hyfsat trevlig ut som på nätet. Men vad som inte framgår på nätet var hans exceptionellt vidriga andedräkt. Jag lovar, det var svårt att hälsningskramas socialt. Det luktade som om något halvstort djur kvavlat in i hans mun och sen dött.
Vi åt inte på McDonalds utan på en av ställets alla lunchhak - ni vet, ligger allihop runt ett inomhustorg? Jag satt lätt bortvänd och försökte andas genom munnen.
Han vet att jag älskar The Ark och sjunger därför "The worrying kind" för mig. Visserligen med fel text, fel melodi och en rejäl dos noshörningsfällande utandningsluft men han ville ju ... öh ... göra mig glad....
Innan jag ätit färdigt tar han fram en flergångstandpetare av plast och börjar peta tänderna. Tar ut varje fynd, tittar på det och äter det igen.
Och inte hade de kaffe heller.
Han tyckte sen att det var tråkigt av mig att inte vilja träffa honom fler gånger, för man kan ju behöva mer än en dejt innan man vet vad man tycker....? Tjatade väldeliga tills jag sa exakt varför; att tjat inte är attraktivt och att han borde kontakta sin tandläkare för hans andedräkt var vedervärdig.
Tja, sen blev jag blockad utan kommentar.
Meeen...var du inte liiiite kräsen där? Han lät ju som en oslipad diamant bara![]()
Det är nog snarare en underkategori. Väldigt många som är sexuellt möjliga är varken sexuellt tillgängliga (tex nån snygging man ser hastigt på bussen i förbifarten) eller sexuellt lämpliga (tex syrrans partner).Sexpotential?
Men hörni, vart tusan nätdejtar man? Jag har inte en aning då jag aldrig har testat det men man kanske skulle ge det ett försök. Ingen betalsida dock..
Det var precis det han tyckte själv.
Jag brukar vara extra noga med p-pillren vid fullmåne. Skulle man råka springa på en oemotståndlig varulv vet man ju inte vad det är som kommer ut efter nio månaderEn fråga till de många kvinnor här. Har ni registrerat olika beteenden och preferenser baserat på måncyklerna och har ni tänkt på de forskningsrönen om just hormonstörande preventivmedel? Har ju varit en del artiklar om det på sistone i populärmedia?
En fråga till de många kvinnor här. Har ni registrerat olika beteenden och preferenser baserat på måncyklerna och har ni tänkt på de forskningsrönen om just hormonstörande preventivmedel? Har ju varit en del artiklar om det på sistone i populärmedia?
Enda totala gratissidan är Happy panncake tror jag. Personlen gillade jag Mötesplatsen för deras sida var bra gjord. Men i slutändan är det ju utbudet det kommer ann på. Man kan vara gratis på MP också, men då bara skriva med speciella vip-medlemmar som löst ett dyrare medlemskap. Dock kan man läs allas profiler och skrolla runt som gratis.
@mandalaki MILF tycker jag är problematiskt eftersom det berör rollen som mamma. Dels för att mammarollen är problematisk i sig och allra mest för att jag tycker att det är osmakligt att koppla ihop det med sex. Att det kommer från porr bryr jag mig inte om. Finns många begrepp som gör det som jag inte ser några problem med.
Skoj svar även om frågan är seriös =)Jag brukar vara extra noga med p-pillren vid fullmåne. Skulle man råka springa på en oemotståndlig varulv vet man ju inte vad det är som kommer ut efter nio månader![]()
Jag har ingen vacker kropp. Varken i mina ögon eller andras.
Det har hänt att jag känt mig vacker men det var tillsammans med en man som gillade min kropp. Verkligen gillade. Med min make drog jag in magen och kände mig väldigt obekväm om han ville lägga handen där mina volanger vällde ut.
Och ja, jag tror att jag skulle kunna attraheras av en vältränad om om jag hade varit det. Men det har jag aldrig varit. Dvs vältränad ja, men aldrig slank och fast.
Och ja, för mig är det absolut så att jag inte kan attraheras av en vacker kropp. Jag kan tycka den är snygg ungefär som jag tycker att en snygg hund, häst eller konstföremål är snyggt. Men kåt. Nej.
Jag är väl knappast ensam där?
Jag attraheras av breda axlar, vackra händer, muskulösa seniga armar. Och lite hull.
Borde ju inte behövas eftersom Riktiga Kvinnor menstruerar vid fullmåne. Månen och tidvattnet och allt, vet du.Jag brukar vara extra noga med p-pillren vid fullmåne.
Jag är osäker på om jag förstår frågan, men själv undviker jag alla hormonstörande preventivmedel. Den som har velat haft sex med mig har fått tugga i sig att använda gummi. Jag har fortfarande ett dylikt med mig även om fertiliteten knappast är på topp vid 47, pushing 48.En fråga till de många kvinnor här. Har ni registrerat olika beteenden och preferenser baserat på måncyklerna och har ni tänkt på de forskningsrönen om just hormonstörande preventivmedel? Har ju varit en del artiklar om det på sistone i populärmedia?
Borde ju inte behövas eftersom Riktiga Kvinnor menstruerar vid fullmåne. Månen och tidvattnet och allt, vet du.![]()
Ja, det är ju exakt det som slår en när man läser inlägget du svarade påÖhhh, mammor behöver knulla dom med
Månskenssex är riskfritt, menar du? Vilken glädjande nyhet
(Fast det heter inte mens, det heter kommunister i lusthuset)
Ja, det är ju exakt det som slår en när man läser inlägget du svarade på![]()