Nej, men den är ju rätt snäv?Dejt ??????? ... hon e ju inte ens i min ålderskategori ju![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men den är ju rätt snäv?Dejt ??????? ... hon e ju inte ens i min ålderskategori ju![]()
Hon är under den![]()
Jag har också varit på dejt ikväll! Andra gången med killen jag träffade på onsdagen förra veckan och drack öl med i över sex timmar. Den här gången gick vi en långpromenad och hade jättetrevligt ännu en gång, men hånglade inte den här gången heller. Funderade på väg därifrån på vad det är som gör att jag inte bara anfaller, och jag tror att det är en kombination av att han inte är min vanliga "typ", i den mån jag har en enda sådan, och att han är 15 cm längre än jag. Det känns som om avståndet är för stort!Vi ska i alla fall försöka ses igen nästa vecka.
![]()
@Voff Jag förstår att hela situationen känns rörig.
Det jag funderar på är om Mr Dejt nångång kommer bli redo att vilja satsa på samma sätt som du vill. Det känns som att utgångsläget verkar vara att det hela tiden är väldigt mycket runt honom, och har det varit så hela tiden ni känt varandra kan man undra varför det skulle bli mindre framöver.
Jag kan tycka det är lite fel att han ska behöva konkurrens för att bli mer aktiv. Det kan väl till viss del vara bra, men om det blir ni, då försvinner ju konkurrensen. Faller han tillbaka då när han vet att han inte måste anstränga sig?
Mr Ny vet jag inte så mycket om än, mer än att ni verkar ha haft en himla mysig helg ihop. Vad gäller honom är det väl kanske för tidigt att bestämma något redan nu utan det behöver gå lite mer tid.
Däremot vad gäller Mr Dejt kanske du ska sätta en tidsram för hur länge du är beredd på att vänta på honom.
Min syn på det hela, utifrån vad du skriver här och hur jag tolkar det.
Yippi....får vi...förlåt du...dejta honom igen?Absolut knullbar men jag vet inte om det var ömsesidigt.
Men en trevlig kväll och det var riktigt kul att gå på trav!
Undrens tid e inte förbi...plingade till i inkorgen på FB å en kvinna undrade om hon får hänga med på lördag.... hon var morgonpigg sa hon......kors i taket![]()
Jag har också varit på dejt ikväll! Andra gången med killen jag träffade på onsdagen förra veckan och drack öl med i över sex timmar. Den här gången gick vi en långpromenad och hade jättetrevligt ännu en gång, men hånglade inte den här gången heller. Funderade på väg därifrån på vad det är som gör att jag inte bara anfaller, och jag tror att det är en kombination av att han inte är min vanliga "typ", i den mån jag har en enda sådan, och att han är 15 cm längre än jag. Det känns som om avståndet är för stort!Vi ska i alla fall försöka ses igen nästa vecka.
![]()
Chattat med mr Dejt. Tappade lite sug pga konversationen. Han är på....men inte jag på samma sätt. Jag har omedvetet backat märker jag.
Mr Ny ringde. kom på mig själv att bli väldigt glad över att höra hans röst. Gillar den. Vi ska absolut träffas nästa vecka....
Men nu kommer en pinsam grej!!! Håll i er!!
Satt och rensade bland mina gamla meddelande på MP och såg ett jag fick i början...En i mitt åldersspann för gammal man...tyckte att stället han nämnde lät bekant. Var inte detta samma lilla ställe som Mr Ny hade sitt sommarställe på???
Jodå..vist var det det. Och dessutom var det hans farbror!!!!!
Gissa om vi skrattade gott åt det. Jag träffade som hastigast denna farbror i helgen eftersom han hade sin stuga 2 hur bort....
Absolut inte pinsamt!!!!!!!!
Tur jag aldrig svarade på meddelandet![]()
Ställ dig på tå, mänska, ställ dig på tå.![]()
Men herregud...är det inte han som redan hånglat upp dig?
Släta av han bara. Hur svårt kan det vara? Han kanske väntar på att DU ska ta nästa hångelsteg![]()
Chattat med mr Dejt. Tappade lite sug pga konversationen. Han är på....men inte jag på samma sätt. Jag har omedvetet backat märker jag.
Mr Ny ringde. kom på mig själv att bli väldigt glad över att höra hans röst. Gillar den. Vi ska absolut träffas nästa vecka....
Men nu kommer en pinsam grej!!! Håll i er!!
Satt och rensade bland mina gamla meddelande på MP och såg ett jag fick i början...En i mitt åldersspann för gammal man...tyckte att stället han nämnde lät bekant. Var inte detta samma lilla ställe som Mr Ny hade sitt sommarställe på???
Jodå..vist var det det. Och dessutom var det hans farbror!!!!!
Gissa om vi skrattade gott åt det. Jag träffade som hastigast denna farbror i helgen eftersom han hade sin stuga 2 hur bort....
Absolut inte pinsamt!!!!!!!!
Tur jag aldrig svarade på meddelandet![]()
Yippi....får vi...förlåt du...dejta honom igen?
Jag tror denna tråd skulle må bra om detta inlägg fick nålas fast överst på varje sida.Vi tar en repetition:
___
Tråden kan komma att kastas om sandlådenivån kvarstår.
Är du osäker på om du bidrar till sandlådan?
Om du pratar om andra användare, om du pikar andra användare, så ja, då ingår du i sandlådan.
Om du pratar om ämnet dejting och din egen upplevelse av ämnet dejting, samt biämnena därikring, så antagligen inte.
/moderatorn
____
Aktuell etikettfråga nu då: Jag har just fått ett trevligt mejl som dessutom anknyter till min presentation. Känner inget intresse alls för författaren. (Han tycker "fel" om ett av mina intressen och tilltalar mig inte utseendemässigt.) Han är även ett år för gammal, sett till mitt sökta åldersspann. Kan jag använda det som anledning att inte svara alls, eller ska jag köra ett "tack men nej tack"?
15 cm? Ett hinder? Amatör!Jag har också varit på dejt ikväll! Andra gången med killen jag träffade på onsdagen förra veckan och drack öl med i över sex timmar. Den här gången gick vi en långpromenad och hade jättetrevligt ännu en gång, men hånglade inte den här gången heller. Funderade på väg därifrån på vad det är som gör att jag inte bara anfaller, och jag tror att det är en kombination av att han inte är min vanliga "typ", i den mån jag har en enda sådan, och att han är 15 cm längre än jag. Det känns som om avståndet är för stort!Vi ska i alla fall försöka ses igen nästa vecka.
![]()