15 cm? Ett hinder? Amatör!
Se till så att ni råkar gå uppför en trappa, du råkar gå ett steg före, så råkar du vända dig om och ni råkar komma ansikte mot ansikte![]()
Många "råkar" som ska sammanfalla där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
15 cm? Ett hinder? Amatör!
Se till så att ni råkar gå uppför en trappa, du råkar gå ett steg före, så råkar du vända dig om och ni råkar komma ansikte mot ansikte![]()
Och ni får en rolig historia att berätta på bröllopetMånga "råkar" som ska sammanfalla där!Helst utan något oplanerat "råkar" också, vilket blir en utmaning med tanke på hur klumpig jag kan vara. Råkar fastna med tån på ett trappsteg när jag vänder mig om, råkar landa med framtänderna i hans axel, råkar bli artigt ombedd att inte följa med när han måste åka och uppdatera stelkrampsskyddet ...
![]()
Tänkte jag med på att det var mycket råka, fast hoppa över biten med nafset och stelkramspsprutan. Råka fall i hans famn istället.Många "råkar" som ska sammanfalla där!Helst utan något oplanerat "råkar" också, vilket blir en utmaning med tanke på hur klumpig jag kan vara. Råkar fastna med tån på ett trappsteg när jag vänder mig om, råkar landa med framtänderna i hans axel, råkar bli artigt ombedd att inte följa med när han måste åka och uppdatera stelkrampsskyddet ...
![]()
Och ni får en rolig historia att berätta på bröllopet
Skämt åsido, det är otroligt hur smidigt sånt löser sig när viljan är finns (säger Tass som har tampats med 25 - 28 cm längdskillnad med lyckat resultat)
Tänkte jag med på att det var mycket råka, fast hoppa över biten med nafset och stelkramspsprutan. Råka fall i hans famn istället.![]()
Eftersom ullo skrev igår att folk hade varnats så bör väl de som fått varningarna ha snappat vad som gäller, får man anta.Jag tror denna tråd skulle må bra om detta inlägg fick nålas fast överst på varje sida.
Med tanke få hur dessa dejtingtrådar tenderar att se ut emellanåt, kan man likaledes anta att de som får varningar har dåligt minne.Eftersom ullo skrev igår att folk hade varnats så bör väl de som fått varningarna ha snappat vad som gäller, får man anta.
Jag var på en dejt igår.
Det var nog den allra märkligaste dejt jag varit på hittills.
Man skulle kunna sammanfatta det till att en av oss hade inte en bra dag.
Med tanke få hur dessa dejtingtrådar tenderar att se ut emellanåt, kan man likaledes anta att de som får varningar har dåligt minne.
Med tanke få hur dessa dejtingtrådar tenderar att se ut emellanåt, kan man likaledes anta att de som får varningar har dåligt minne.
Jag var på en dejt igår.
Det var nog den allra märkligaste dejt jag varit på hittills.
Man skulle kunna sammanfatta det till att en av oss hade inte en bra dag.
Jag tror jag ska vända mig till mina unga följeslagare istället.
Denna gång är det denna böna som besökt mig tre gånger under morgonen:
![]()
och nej, jag outar inte någon nu, hennes profil är redan väck.
Eftersom dessa trådar är googlingsbara är jag lite tveksam till att skriva ut för mycket information.Meeen......berätta om dejten!!!
Ordet märklig gör ju att nyfikenheten bubblar![]()
Söt plan!Fast eh jag är ganska kompakt och han är lite mera vinthundsformad. Inte helt säker på att han både hinner och orkar fånga mig.
Söt plan!Fast eh jag är ganska kompakt och han är lite mera vinthundsformad. Inte helt säker på att han både hinner och orkar fånga mig.
Eftersom dessa trådar är googlingsbara är jag lite tveksam till att skriva ut för mycket information.
Men en sak var att hon hade en mycket stor hund och var inte så stor själv, och när hunden ville bada så blev det så att båda fick bada, eftersom hon bara hade ett tiometerskoppel.
Jag har iofs aldrig sett en hund bli så glad över vatten. Grabben simmade nästan fjärilsim i sin entusiasm. När han simmade plaskade han med tassarna framför sig i vattnet, och satsade på att fånga stänket i munnen, vilket drev honom att ta ännu ett fjärilstag framför sig - som skapade nya plask att fånga. Hade han inte varit kopplad, hade han jagat plaskvatten än i ett ändlöst cirkelsim ute på sjön.
En annan sak är att ibland känns det naturligt att kramas. Ibland känns det inte riktigt så. Ibland tar man bara i hand. Då vet man att den ömsesidiga knullbarheten är låg.
Men denna gång förflöt 150 minuter av en egentligen trevlig samvaro, utan att vi vidrörde varann en enda gång. Det anser jag är en prestation på en nätdejt.
Default är väl att man öppnar varje dejt med en vänskaplig kram?Det här med totalt utebliven kroppskontakt: du brukar alltså inte "svenskkramas" som hälsning? Det har jag gjort! Gör man i allmänhet inte så? Skakar inte ens hand? Jag känner mig väldigt orutinerad.