Mera dejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
15 cm? Ett hinder? Amatör!
Se till så att ni råkar gå uppför en trappa, du råkar gå ett steg före, så råkar du vända dig om och ni råkar komma ansikte mot ansikte :angel:

Många "råkar" som ska sammanfalla där! :D Helst utan något oplanerat "råkar" också, vilket blir en utmaning med tanke på hur klumpig jag kan vara. Råkar fastna med tån på ett trappsteg när jag vänder mig om, råkar landa med framtänderna i hans axel, råkar bli artigt ombedd att inte följa med när han måste åka och uppdatera stelkrampsskyddet ... :cry:

Många "råkar" som ska sammanfalla där! :D Helst utan något oplanerat "råkar" också, vilket blir en utmaning med tanke på hur klumpig jag kan vara. Råkar fastna med tån på ett trappsteg när jag vänder mig om, råkar landa med framtänderna i hans axel, råkar bli artigt ombedd att inte följa med när han måste åka och uppdatera stelkrampsskyddet ... :cry:
Och ni får en rolig historia att berätta på bröllopet :D
Skämt åsido, det är otroligt hur smidigt sånt löser sig när viljan är finns (säger Tass som har tampats med 25 - 28 cm längdskillnad med lyckat resultat)

Tänkte jag med på att det var mycket råka, fast hoppa över biten med nafset och stelkramspsprutan. Råka fall i hans famn istället. ;)

Jag var på en dejt igår.
Det var nog den allra märkligaste dejt jag varit på hittills.
Man skulle kunna sammanfatta det till att en av oss hade inte en bra dag.

Jag tror jag ska vända mig till mina unga följeslagare istället.
Denna gång är det denna böna som besökt mig tre gånger under morgonen:
scam.jpg

och nej, jag outar inte någon nu, hennes profil är redan väck.

Och ni får en rolig historia att berätta på bröllopet :D
Skämt åsido, det är otroligt hur smidigt sånt löser sig när viljan är finns (säger Tass som har tampats med 25 - 28 cm längdskillnad med lyckat resultat)

Imponerande! :bow: Men okej, du får vara min inspiration. I värsta fall så får jag väl vänta tills jag kan se till att vi "råkar" sitta bredvid varandra. Mindre risk för kroppsskada. :idea:

Med tanke få hur dessa dejtingtrådar tenderar att se ut emellanåt, kan man likaledes anta att de som får varningar har dåligt minne.

Sant! Men som lorden säger, till slut blir det ju buren för dem.

Fast den här tråden ser inte värre ut än många andra, skulle jag säga. Det kan gå hett till lite varstans. Sen verkar det vara lite olika hurpass känsliga olika trådar är för det där.

Ja @ullo, jag VET, det här var mitt sista inlägg på det temat. ;)

Jag var på en dejt igår.
Det var nog den allra märkligaste dejt jag varit på hittills.
Man skulle kunna sammanfatta det till att en av oss hade inte en bra dag.

Jag tror jag ska vända mig till mina unga följeslagare istället.
Denna gång är det denna böna som besökt mig tre gånger under morgonen:
scam.jpg

och nej, jag outar inte någon nu, hennes profil är redan väck.

Meeen......berätta om dejten!!!
Ordet märklig gör ju att nyfikenheten bubblar :nailbiting:

Meeen......berätta om dejten!!!
Ordet märklig gör ju att nyfikenheten bubblar :nailbiting:
Eftersom dessa trådar är googlingsbara är jag lite tveksam till att skriva ut för mycket information.
Men en sak var att hon hade en mycket stor hund och var inte så stor själv, och när hunden ville bada så blev det så att båda fick bada, eftersom hon bara hade ett tiometerskoppel.

Jag har iofs aldrig sett en hund bli så glad över vatten. Grabben simmade nästan fjärilsim i sin entusiasm. När han simmade plaskade han med tassarna framför sig i vattnet, och satsade på att fånga stänket i munnen, vilket drev honom att ta ännu ett fjärilstag framför sig - som skapade nya plask att fånga. Hade han inte varit kopplad, hade han jagat plaskvatten än i ett ändlöst cirkelsim ute på sjön.

En annan sak är att ibland känns det naturligt att kramas. Ibland känns det inte riktigt så. Ibland tar man bara i hand. Då vet man att den ömsesidiga knullbarheten är låg.
Men denna gång förflöt 150 minuter av en egentligen trevlig samvaro, utan att vi vidrörde varann en enda gång. Det anser jag är en prestation på en nätdejt.

Som nybliven singel funderar jag på om nätdejting kan vara något för mig. Verkar ju vara ett praktiskt sätt för en som jobbar mkt och bor lite off the beaten track. Jag har följt tråden ett tag men blir ju helt nervös emellanåt över vilka, ska vi säga, annorlunda svar ni verkar få på era dejtingsidor inbland.

Så min fråga är egentligen funkar dejtingsidor? Finns det någon sida som är seriösare än andra? Och ska sanningen fram - vågar jag? (Fråga mig inte varför jag sitter o är lite feg, det känns väl bara lite nytt och publikt på något sätt antar jag. Utanför min comfortzone).

Eftersom dessa trådar är googlingsbara är jag lite tveksam till att skriva ut för mycket information.
Men en sak var att hon hade en mycket stor hund och var inte så stor själv, och när hunden ville bada så blev det så att båda fick bada, eftersom hon bara hade ett tiometerskoppel.

Jag har iofs aldrig sett en hund bli så glad över vatten. Grabben simmade nästan fjärilsim i sin entusiasm. När han simmade plaskade han med tassarna framför sig i vattnet, och satsade på att fånga stänket i munnen, vilket drev honom att ta ännu ett fjärilstag framför sig - som skapade nya plask att fånga. Hade han inte varit kopplad, hade han jagat plaskvatten än i ett ändlöst cirkelsim ute på sjön.

En annan sak är att ibland känns det naturligt att kramas. Ibland känns det inte riktigt så. Ibland tar man bara i hand. Då vet man att den ömsesidiga knullbarheten är låg.
Men denna gång förflöt 150 minuter av en egentligen trevlig samvaro, utan att vi vidrörde varann en enda gång. Det anser jag är en prestation på en nätdejt.

Ha ha! :D Stort tack för det mer detaljerade svaret. Stackars dejten, bara. :( När du skrev om en dålig dag så föreställde jag mig snarare att hon hade varit på jättedåligt humör och bara gått omkring och utstött väsanden, men nu förstår jag!

Det här med totalt utebliven kroppskontakt: du brukar alltså inte "svenskkramas" som hälsning? Det har jag gjort! Gör man i allmänhet inte så? Skakar inte ens hand? Jag känner mig väldigt orutinerad.

Det här med totalt utebliven kroppskontakt: du brukar alltså inte "svenskkramas" som hälsning? Det har jag gjort! Gör man i allmänhet inte så? Skakar inte ens hand? Jag känner mig väldigt orutinerad.
Default är väl att man öppnar varje dejt med en vänskaplig kram?
Men jag tvingar inte på någon en kram, som inte vill det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler...
2
Svar
25
· Visningar
628
Senast: MJLee
·
Hemmet Idag har det sprungit säkerhetsmänniskor (brand, el, miljö och eventuellt någon mer) i hela huset jag bor i och kontrollerat allt de...
2
Svar
20
· Visningar
1 661
Senast: Lyan
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 838
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka