Samma här.Jag har en dejt på söndag.
Ifall nån undrar.
Nja, inte samma kille antar jag, men jag har dejt i helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Jag har en dejt på söndag.
Ifall nån undrar.
Samma här.
Nja, inte samma kille antar jag, men jag har dejt i helgen.![]()
Nja....min avsikt var ju inte att få chaufför- kör hellre själv å har bara varit onykter i min egen bil.... 2 ggr på 14 årFast där har du missat nått.
Det förväntas oftast att tjejerna förutom att vara kuttersmycken även rattar bilen, så killen kan supa sig askalasdyngrak med sina polare i baksätet.
Jag har nämnt det i ett förtydligande redan:Fast det där "slags ansvaret" som det blev tolkat i den här tråden finns ju liksom inte så länge man inte åtar sig det. Liksom man kan ta på sig ansvaret att uppfostra vuxna människor.
Kan tillägga att jag inte tror på ett sådant ansvar, använder bara retoriken som ofta används från de som vill att kvinnor gör hela jobbet med att få vuxna män att bete sig acceptabelt.
Samma här.
Nja, inte samma kille antar jag, men jag har dejt i helgen.![]()
Vi skulle eg trättats tidigare, men min gamle fling bjöd ju in sig en helg hos mig så vi fick boka om, så nu ska vi ses i helgen istället. Vi har pratats vid på telefon en gång och han är lättpratad och verkar ha en hel del innanför pannbenet. Vuxna barn tack och lov. Jag får se vad vi hittar på, gästrummet är bäddat och det ska bli fint väder, så troligen en massa bad och grillat.Mera information, tack!Om du vill berätta alltså, det är naturligtvis helt frivilligt.
Lycka till!Nu är jag på väg till travet!
Lovar, @Voff !
Angående ditt inlägg #1070 så förstår jag verkligen din ambivalens. När jag aktiverade mitt konto på match igen så tog faktiskt en "gammal dejt" kontakt med mig direkt.
Vi träffades förra hösten, men av olika anledningar så rann det hela ut i sanden. Nu när vi fick kontakt igen så blev det väldigt tydligt att vi inte befinner oss på samma plats i livet, han och jag.
Jag har varit singel längre än han och jag VILL ha ett förhållande på riktigt medan han inte alls är redo för det. Han trodde att han var det i höstas. Men nu, som sagt, var läget ett helt annat.
Det är ju omöjligt att råda någon, men jag tror ändå att om det verkligen ska finnas ärliga förutsättningar för att det ska kunna bli ett förhållande, så måste båda vara redo för det. På riktigt.
Asch kuttersmycke, bara man kör så är det helt ok att vara ful också.Fast där har du missat nått.
Det förväntas oftast att tjejerna förutom att vara kuttersmycken även rattar bilen, så killen kan supa sig askalasdyngrak med sina polare i baksätet.
Nu är jag på väg till travet!
Kalas!Undrens tid e inte förbi...plingade till i inkorgen på FB å en kvinna undrade om hon får hänga med på lördag.... hon var morgonpigg sa hon......kors i taket![]()
Dejt ??????? ... hon e ju inte ens i min ålderskategori juKalas!
Det är många dejter i helgen.![]()