Jag blev nöjd
John klart bäst ikväll. Maja klart näst bäst. Resten var mer eller mindre urtrist till urdåligt.
John klart bäst ikväll. Maja klart näst bäst. Resten var mer eller mindre urtrist till urdåligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är med erNär det gäller Panetoz är det du och jag mot mellovärlden @tanten
Man riktigt hör att Pa är mer än Pa i Panetoz![]()
Jag såg att något märkligt hända när jag tittade, men förstod inte förrän idag när jag läste på Aftonbladet vad som faktiskt hade hänt. Jag tänkte först att det kanske var någon slags aktivister som hade försökt ta över och att det var därför kameran började "flaxa".Insåg först nu när jag kollade på youtube att kameramannen ramlade i början av Meiras låt. Det märks tveklöst, så vad jag kollade på under tiden är ett stort frågetecken.
Kolla från 25 sekunder in i klippet.
Här kommer tanten mot strömmen....
Jag gillar Pa. Som artist person och glädjeskapare. Låten var väldigt Panetoz-influerad.
Och så gillade jag Linnea![]()
Gillade Maja bäst.
John var ok.
Övriga inte.
Nu har jag lyssnat, Nomi stack ut även för mig så jag är väldigt nyfiken på att höra hela låtenJag har lyssnat på snuttarna! Bra startfält måste jag säga. Känns lovande!
Nomi Tales är jag väldigt nyfiken på!! Undrar hur resten av låten är och hur hon sjunger live. Känns mycket lovande!!
Schlagerz, dansbandstrio som sjunger om en man. Väldigt kliché! Precis så kliché som man tänker sig en dansbandslåt med titeln Don Juan. Den låter ungefär 40 år gammal och som att man redan hört den ungefär 5 miljoner gånger förut. Varför SVT? VARFÖR?!
Erik Segerstedt, Inte dåligt. Verkligen inte! Men lite meh. Han låter bra och ser bra ut och låten är helt ok.
Klara Hammarström, nyfiken på resten av låten. Går säkert vidare men inget som jag än så länge känner är wow.
Fredrik Lundman, väldigt country!! Härlig röst. Gillar man country så gillar man det här.
Kaliffa låter som att han verkligen gillade Medinas "In i dimman". Det här är härligt! Men det låter väldigt Medina! Men jag gillar det!! Kanske inte lika ösigt. Men vi får se hur det ser ut på scenen på lördag.
Min stora överraskning är Nomi Tales! Blir hon årets stora genombrott? Kan vara så. Har redan lyssnat på snutten några gånger och det är lite gåshudsvarning. Hoppas att hon sjunger lika bra live!
Gissning: Nomi Tales, Klara Hammarström och Kaliffa går vidare.
Jag gillar henne med!NomiNÄSTAN så jag tom överväger att rösta (kommer inte, men ändå)
Ronja Rövardotter möter LoreenMEN BRA !
Jag undrar hur de som inte kom med till Melodifestivalen låter när nummer 2 i kväll kom med.![]()