Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

Meira, tycker mycket bättre om den när jag hör den på radion, som sagt enda låten jag gått och nynnat på hemma.
Men den blir "svag" enligt mej när jag ser den nu. Och då tycker jag generellt att alla låtar låtit bättre nu i Strawberry arena än de gjort på delfinalerna... Så livemässigt sjunker den lite på min "vill lista" men gillar låten...

Meira, tycker mycket bättre om den när jag hör den på radion, som sagt ända låten jag gått och nynnat på hemma.
Men den blir "svag" enligt mej när jag ser den nu. Och då tycker jag generellt att alla låtar låtit bättre nu i Strawberry arena än de gjort på delfinalerna... Så livemässigt sjunker den lite på min "vill lista" men gillar låten...

Håller helt med om att den gör sig mycket bättre på radion!

Fjolårets vinnarlåt var, om möjligt, ännu tråkigare i den här versionen :meh:
I love Europe var däremot bra.

John Lundvik är mycket bra men kommer inte vinna.

Dolly Style är bättre än i kvalet och är faktiskt riktigt bra.

Greczula är okej men sticker inte ut lika mycket som i kvalet.

Klara gillar jag och tycker att numret är snyggt.

Scarlet är bra och ett kul nummer.

Erik är som förväntat. Varken mer eller mindre.

Maja har bra tryck och funkar.

Meira gillade jag inte i kvalet och inte heller idag.

Måns... Helt plötsligt ser jag bara likheten med ett ex. Jag ba "wtf" (utseende mässigt) det fick mej att tappa fokus lite kände jag, för jag har alltid tyckt Måns är snygg. men helt plötsligt inser jag att "nope inte min typ" längre...
Men han är bra, återigen proffsigt gjort, men nä vill inte att vi skickar honom :p Även om han säkert är topp 5 utan att typ behöva stå på scen...

Erik - ganska bra låt och bra röst men lite slätstruken

Maja - gillar henne, är ett stort the sounds fan men tycker rösten svajade lite. Men gillar!

Meira - rolig och underhållande låt

Måns - proffsigt uppträdande, bra röst, lite tråkig låt

Saga - snark

Annika - snark x 10

Kaj - så roliga och underhållande 😁. Mina vinnare idag!

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 273
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 762
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 944
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 432
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka