Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

John Lundvik - bra röst, ok låt, men tråkig och försvinner i mängden. 3/5

Dolly Style - försvinner inte i mängden 🤣. Men fruktsvärt dålig låt enligt mig. 1/5

Min lille häst hejar på Dolly Style, han är vår lille regnbågsfjäril :-).
Falukorven gav jag inte mycket för och inte den där isbjörnsfittan som ylade på pianot ;-).

Jag är nog inte målgruppen för det här.

Min lille häst hejar på Dolly Style, han är vår lille regnbågsfjäril :-).
Falukorven gav jag inte mycket för och inte den där isbjörnsfittan som ylade på pianot ;-).

Jag är nog inte målgruppen för det här.

Glömmer aldrig det året jag hade fest under Eurovision och alla killar bara "det här är INTE vår grej" men gissa vilka som gick ALL IN med poängtavla (för oss internt) med kommentarer efter alla låtar ? Killarna såklart. Så jodå de flesta brukar hitta nåt ;)

I do not Believe... Tyckte bättre om Greczula i deltävlingen. Nu blev den mer "mainstream" när man hört den. Den stack inte alls ut lika mkt som första gången jag hörde den...

Och jag som GILLAR Klara... Framförallt att man kan höra "cassi opeja" i den såååå mkt ! Var klockorna med i delfinalen ? Missade de i såna fall. Men som sagt helt min kopp te.

På den HELT andra sidan om Dolly Style har vi Scarlett... Asså jag gillar det här med. Hoppas fortfarande att det ska kunna räcka till Eurovision ;) Även om alla öststat/Baltländer undrar "vem av oss skickade det här?" ....

Och jag tycker fortfarande att Erik är helt överlägsen!
Men bara inte finnarna vinner och helst inte Clara så är jag nöjd.

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 273
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 762
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 944
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 432
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka