Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

Jag vill gråta. Så många bra bidrag och så gör man narr av dom genom att skicka det löjligaste bidraget genom alla tider.
Hoppas att de åker ut med huvudet före i semin.🤮🙉

Alltså...Första gången jag hörde KAJ kände jag; kul och pigg låt men för oseriös för ESC men jaha nu går de alltså och vinner precis före Måns ändå 😅! Men på ett sätt roligt att skicka något annorlunda för även om det inte är en favoritlåt så piggar den upp! Men betyder det här att eftersom vi skickade norska killar förra året och nu finlandssvenska i år att vi satsar på danskar för Sverige nästa år ?!? 😂.

Har du… tittat på Eurovision nån gång? Eurovision om något är ju sinnebilden av camp och kitsch, det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag. Kaj är som klippt och skurna för Eurovision och de utländska fansen har vädjat om att vi ska skicka dem.
Exakt så! Det här är fantastiskt!

Har du… tittat på Eurovision nån gång? Eurovision om något är ju sinnebilden av camp och kitsch, det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag. Kaj är som klippt och skurna för Eurovision och de utländska fansen har vädjat om att vi ska skicka dem.
Din åsikt.
Jag håller inte med.
Finns liknande kassa bidrag men de åker oftast ut i semin och det hoppas jag verkligen att detta gör också.

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 273
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 761
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 944
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 432
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka