Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men asså vi vill inte vinna hela Eurovision. Det är as dyrt att arrangera.Men ovanligt att de vinner.
det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag.
I så fall är inte jag Sverige. Jag vill skicka det som är bra.Alla andra år: Sverige borde skicka något mer originellt!
Det här året: Sverige borde skickat något mer seriöst som vi gjort alla andra år!
![]()
Då är det ju bra. Men vi kunde ju ha skickat ngt som ändå var lite mindre illa.Men asså vi vill inte vinna hela Eurovision. Det är as dyrt att arrangera.
Ja det brukar vara eye roll och ”herregud snark men ja de lär väl vinna igen” på typ Reddit och annat, det ska bli kul att skicka något roligt som jag tror många kommer gilla.This. Har sett så många kommentarer det senaste från utländska personer som reagerar på Eurovision att snälla, våga släppa taget om rinken med era överproducerade, överarbetade 'perfekta poplåtar' år ut och år in. De är dötrötta på det. Jag är dötrött på det. Skäms inte ett dugg över att skicka KAJ om det får någon att dra på smilbanden, vilket de verkar göra.
Eller hur! Jag är överlycklig jagHar du… tittat på Eurovision nån gång? Eurovision om något är ju sinnebilden av camp och kitsch, det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag. Kaj är som klippt och skurna för Eurovision och de utländska fansen har vädjat om att vi ska skicka dem.
Ja Eurovision ska vara seriöst.
Det finns andra forum för stand up….
Fast majoriteten av de som röstade tycker uppenbarligen att låten är bra.I så fall är inte jag Sverige. Jag vill skicka det som är bra.
Ja det är ju det som är helt otroligt!Fast majoriteten av de som röstade tycker uppenbarligen att låten är bra.
Har du… tittat på Eurovision nån gång? Eurovision om något är ju sinnebilden av camp och kitsch, det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag. Kaj är som klippt och skurna för Eurovision och de utländska fansen har vädjat om att vi ska skicka dem.
Nej, det är det inte. Låten är välproducerad och numret är kul.Ja det är ju det som är helt otroligt!![]()
Samma här!Jag medVar så säker Måns skulle vinna och så bah NEJ, heja KAJ
![]()
Hur mycket ska man rösta enligt dig för att få ha sin åsikt?Nej, det är det inte. Låten är välproducerad och numret är kul.
Synd att du inte röstade mer på din favorit. Då hade du kanske sluppit sitta här och ösa galla och göra spysmileys.
Så otrevligt och osmakligt att göra spysmiley. Mobbingfasoner att bete sig så mot sina medmänniskor. Jag gillade inte att Scarlet gick till final men jag kräktes inte på andra som gillar dem.Ja det är ju det som är helt otroligt!![]()
Jag bryr mig inte om huruvida du röstar eller ej. Jag tycker bara att spysmileys och ledsna gubbreaktioner på inlägg som hyllar Kaj är tämligen töntigt.Hur mycket ska man rösta enligt dig för att få ha sin åsikt?