Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag.

This. Har sett så många kommentarer det senaste från utländska personer som reagerar på Eurovision att snälla, våga släppa taget om rinken med era överproducerade, överarbetade 'perfekta poplåtar' år ut och år in. De är dötrötta på det. Jag är dötrött på det. Skäms inte ett dugg över att skicka KAJ om det får någon att dra på smilbanden, vilket de verkar göra.

This. Har sett så många kommentarer det senaste från utländska personer som reagerar på Eurovision att snälla, våga släppa taget om rinken med era överproducerade, överarbetade 'perfekta poplåtar' år ut och år in. De är dötrötta på det. Jag är dötrött på det. Skäms inte ett dugg över att skicka KAJ om det får någon att dra på smilbanden, vilket de verkar göra.
Ja det brukar vara eye roll och ”herregud snark men ja de lär väl vinna igen” på typ Reddit och annat, det ska bli kul att skicka något roligt som jag tror många kommer gilla.

Har du… tittat på Eurovision nån gång? Eurovision om något är ju sinnebilden av camp och kitsch, det ses ner på att vi alltid skickar överproffsiga bidrag. Kaj är som klippt och skurna för Eurovision och de utländska fansen har vädjat om att vi ska skicka dem.
Eller hur! Jag är överlycklig jag 😁

Åh vad roligt! Jag har gått och hoppats men inte riktigt vågat tro att det skulle vara möjligt för KAJ att vinna. Jag röstade för fullt i appen, och gick till och med så bananas att jag telefonröstade tre gånger - och jag telefonröstar ALDRIG! :nailbiting:

Äntligen ett bidrag på svenska! Äntligen ett bidrag som inte tar sig själv på så himla stort allvar. Äntligen ett bidrag som sprider lite glädje. Jag tror inte att det blir några problem att gå vidare från semin, för Europa verkar älska våra bastubröder. Sedan tror jag inte på en vinst i Eurovision, men varför måste det alltid vara målet? Ibland kan man bara få skicka det som känns bra i hjärtat.

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 273
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 761
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 944
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det... 6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 432
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka