Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Jag kan visst förstå Måns att det blev en blöt fest igår/inatt - MEN - väldigt divigt och barnsligt av han att inte dyka upp hos Tv4 som avtalat :mad:

Jag kan visst förstå Måns att det blev en blöt fest igår/inatt - MEN - väldigt divigt och barnsligt av han att inte dyka upp hos Tv4 som avtalat :mad:
Löjligt klagomål. Han förlorar väl pengar. Pengar verkar vara något han gillar. Grabben är väl småbarnsförälder med relationsproblem varför måste du kritisera.

Löjligt klagomål. Han förlorar väl pengar. Pengar verkar vara något han gillar. Grabben är väl småbarnsförälder med relationsproblem varför måste du kritisera.
Du får ju kritisera mig/tycka att mitt klagande är löjligt, så varför får inte jag kritisera någon?

Jag tycker att det är ett dåligt beteende hos vem som helst, men än mer hos en vuxen "offentlig" person.

Menar du att du tycker att det är ett ok beteende?
Det tycker inte jag. Jag tycker det är dålig stil och långt utanför vett och etikett.
P.s Jag dömer ingen, jag tycker.

Måns sa nu på TV4 att han inte visste om att han var inbokad på Nyhetsmorgon. Det verkar ha varit den mänskliga faktorn där delar av hans management trodde att den andra hade informerat honom om det. Ingen har alltså betett sig illa alls. Klantigt ja. Illa nej.

Kul hörrni. Man får "ostraffat" kritisera andra artister (t.ex Björn eller Hasse Andersson) i denna tråd, men inte helgonet Måns Zelmerlöv :meh: Gud förbjude!

Det vore bra med lite mer "rent mjöl i påsen" innan man hugger på andra.
Att inte bli medhållen är en sak, men påhopp är en annan. Ja, i detta fall känner jag mig påhoppad!
Men jag ska inte skriva mer om det.
End.

Kul hörrni. Man får "ostraffat" kritisera andra artister (t.ex Björn eller Hasse Andersson) i denna tråd, men inte helgonet Måns Zelmerlöv :meh: Gud förbjude!

Det vore bra med lite mer "rent mjöl i påsen" innan man hugger på andra.
Att inte bli medhållen är en sak, men påhopp är en annan. Ja, i detta fall känner jag mig påhoppad!
Men jag ska inte skriva mer om det.
End.

Man får tycka vad man vill men får ju ta att folk inte håller med om slutsatserna man drar baserat på den faktan man presenterar.

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 257
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 745
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 929
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka