Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man annat än skratta?!Hur är det möjligt??? Så fruktansvärt dåligt!
Hur är det möjligt??? Så fruktansvärt dåligt!
HAHA det syntes SÅ TYDLIGT att Andreas visste att han inte skulle gå vidare !
Å andra sidan fattade inte Ella att hon gick vidare till kvalet.. (ingen annan heller) ... Men men =) Helt ok ändå ...
HEJ KAJ !!! (Hallå Börje)
https://www.instagram.com/reel/DGWdCGHgcoM/?igsh=MTd0dWJzcnh1djZrcw==Måste ju älska hur Måns bastudansade![]()
Tyvärr så är vi finlandssvenskar inte genompopulära här i finland, det finns en syn bland finsktalande finländare att vi är "svenskatalande bättre folk" och "pappa betalar" (vilket självklart är väldigt långt från sanningen i de flesta fall, även i KAJs fall, som kommer från vörå i österbotten).Kaj ... Går de inte direkt till final MÅSTE de gå till andra chansen iaf !
Det här är så mkt roligare och SVÄNGIGARE än jag trodde ! Posititvt överraskad .... HUR kan de inte ställt upp i Finland ?
Han är iallafall inte trevlig när han är ute och handlar, jäklar vad han var snorkig när min svägerska servade honom på sitt jobbKvällens behållning (för mig) var Hasse Andersson(så himla fint
och vilken underhållare han är!) och KAJ
Måns är också otroligt bra, och verkligen lätt att tycka om men det är synd att han är med igen med en låt som inte är lika bra som den förra… men han är verkligen både proffsig och känns genuint trevlig.
Han är iallafall inte trevlig när han är ute och handlar, jäklar vad han var snorkig när min svägerska servade honom på sitt jobb![]()