Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

HAHA det syntes SÅ TYDLIGT att Andreas visste att han inte skulle gå vidare !
Å andra sidan fattade inte Ella att hon gick vidare till kvalet.. (ingen annan heller) ... Men men =) Helt ok ändå ...

HEJ KAJ !!! (Hallå Börje)

Kaj ... Går de inte direkt till final MÅSTE de gå till andra chansen iaf !

Det här är så mkt roligare och SVÄNGIGARE än jag trodde ! Posititvt överraskad .... HUR kan de inte ställt upp i Finland ?
Tyvärr så är vi finlandssvenskar inte genompopulära här i finland, det finns en syn bland finsktalande finländare att vi är "svenskatalande bättre folk" och "pappa betalar" (vilket självklart är väldigt långt från sanningen i de flesta fall, även i KAJs fall, som kommer från vörå i österbotten).
Så det är tyvärr väldigt troligt att de inte skulle klarat sig lika bra alls här.

Kvällens behållning (för mig) var Hasse Andersson 😍 (så himla fint ❤️ och vilken underhållare han är!) och KAJ 😁
Måns är också otroligt bra, och verkligen lätt att tycka om men det är synd att han är med igen med en låt som inte är lika bra som den förra… men han är verkligen både proffsig och känns genuint trevlig.

Kvällens behållning (för mig) var Hasse Andersson 😍 (så himla fint ❤️ och vilken underhållare han är!) och KAJ 😁
Måns är också otroligt bra, och verkligen lätt att tycka om men det är synd att han är med igen med en låt som inte är lika bra som den förra… men han är verkligen både proffsig och känns genuint trevlig.
Han är iallafall inte trevlig när han är ute och handlar, jäklar vad han var snorkig när min svägerska servade honom på sitt jobb 😅

Så här har oddsen för att Sverige ska vinna ESC utvecklats över tid. Vi har legat etta bland bettingbolagen ett bra tag nu. Tvåan Finland har nu 9% chans.

Bifogade filer

• 1000006996.webp
    1000006996.webp
    106,3 KB · Visningar: 11

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 256
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 745
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 928
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka