Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tennessee tears lider av lite samma som Andreas låt, det brakar liksom aldrig lös? Ingen riktig hook eller refräng? Den låter lite lika hela vägen genom.
Jo, det är liksom stomp stomp-country som bara mal på.Tennessee tears lider av lite samma som Andreas låt, det brakar liksom aldrig lös? Ingen riktig hook eller refräng? Den låter lite lika hela vägen genom.
Tennessee tears lider av lite samma som Andreas låt, det brakar liksom aldrig lös? Ingen riktig hook eller refräng? Den låter lite lika hela vägen genom.
Ja! Det vore så oändligt kul om vi skickat dem istället för generisk söt poppojkeJag tror inte bastulåten kommer nånstans men alltså, Eurovisionpubliken hade ju ÄLSKAT det här![]()
Kaj ... Går de inte direkt till final MÅSTE de gå till andra chansen iaf !
Det här är så mkt roligare och SVÄNGIGARE än jag trodde ! Posititvt överraskad .... HUR kan de inte ställt upp i Finland ?
Amena är inte min grej. Alldeles för tjatigt. Dessutom tycker jag att stylisten har gjort ett uruselt jobb.
Låten fastnar inte men hon har en fin sångröst![]()