Melodifestivalen 2025 deltävlingar 1-5

Måns var ju förutsägbar. Men jag blev inte underhållen alls och har redan glömt den. Jag tror det är svårt att "komma tillbaka" på samma sätt om man en gång haft en låt som Heroes. Det kommer inte bli lika bra igen och då känns det, åtminstone för mig, hela tiden som att han "borde kunna bättre".

Måns var ju förutsägbar. Men jag blev inte underhållen alls och har redan glömt den. Jag tror det är svårt att "komma tillbaka" på samma sätt om man en gång haft en låt som Heroes. Det kommer inte bli lika bra igen och då känns det, åtminstone för mig, hela tiden som att han "borde kunna bättre".

Ja så är det ju. Jämför bara med Arvingarna och Eloise, tror aldrig de kan överträffa den! Odödlig klassiker!

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 256
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 745
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 928
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka