Yes! Första gången på flera år som min favorit vann
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar att de som hamnar längre ned fick de högsta poängen Iaf Norrsken.
Stod om det i Aftonbladet och då hade han frågat Dana om vad hon tyckte om hans klädsel och hon svarade att hon föredrog han naken så dom vågade nog inte göra det i live tv så tog bort förklaringen till dräkten.Jaha, kändes lite märkligt när han plötsligt hade den och ingen riktigt påpekade det utan att det var helt normalt
Är det inte så varje år?Nu kommer Sverige att vara i vinnarmasspsykos ända till maj och sen går han inte ens till final
Jaha, kändes lite märkligt när han plötsligt hade den och ingen riktigt påpekade det utan att det var helt normalt
Är det inte så varje år?
Nä. Vi går till final varje år. Utom 2010 då Anna Bergendahl vann.Är det inte så varje år?
Ja, det är ju det jag säger! Folk röstar som fyllskallar.Bishara tittartvåa? WTF?!?
Vad tycker du om låten Norrsken om jag vågar fråga?Ja, det är ju det jag säger! Folk röstar som fyllskallar.
Åhå, då förstår jag. Jag har ingen koll på hur sånt går till
Haha ska du säga som diggar ArvingarnaJa, det är ju det jag säger! Folk röstar som fyllskallar.
Som ett korvskinn på benen.Vad tycker du om låten Norrsken om jag vågar fråga?
Duh, jag blev skitnervös när de ryckte uppåt med folkrösterna för jag hade ju varit med där.Haha ska du säga som diggar Arvingarna
Ja, det är ju det jag säger! Folk röstar som fyllskallar.