Jag reagerade också på det. Hon är ju jättesäker annars? Fast hon kanske har halsfluss.Synd att Charlotte Perelli verkar mima. Det brukar hon väl inte göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag reagerade också på det. Hon är ju jättesäker annars? Fast hon kanske har halsfluss.Synd att Charlotte Perelli verkar mima. Det brukar hon väl inte göra?
Varje gång vi ska repa Viva la vida på kören så börjar vi nynna hennes låt iställetDana är ju ändå bäst
Nej, hans var ju det finaste!Var det bara jag störde mig på hans intro
Eh. Vad ... vad är det där? Den där .. påfågelkavajen..?
Byt telefon!Varför min telefon autocorrade Lundvik till Lungsvikt är märkligt. Hans prestation är liksom i andra änden av den skalan...
Äsch, trodde att du var rolig.Varför min telefon autocorrade Lundvik till Lungsvikt är märkligt. Hans prestation är liksom i andra änden av den skalan...
Kan mycket väl vara så att hon är sjuk. Annars lär hon i alla fall ha minst bättre.Jag reagerade också på det. Hon är ju jättesäker annars? Fast hon kanske har halsfluss.
Lungsvikt är inte sämst men Anna är bättre.
Jaha, kändes lite märkligt när han plötsligt hade den och ingen riktigt påpekade det utan att det var helt normaltDana hade fjädrar på sig när hon vann ESC
Äsch, trodde att du var rolig.
Jag trodde han var elak igen